Inlägg från: Coccolina |Visa alla inlägg
  • Coccolina

Väntan medan en blöder brunt

Sitter också och väntar... Jag blöder dock inte brunt utan rött och lättflytande... Har gjort så sen äl, hade det inte varit för det så hade jag inte ens vetat att jag är gravid... Får mer och mer symptom varje dag... men slutar inte blöda...
    Var på gynakuten i måndags för misstänker att något är fel, och de följer mig nu för att se om det är utomkveds.... misstanken finns nämligen... tog blodprov i måndags och skall ta nya imorgon.... och då får jag veta mer... denna väntan är olidlig....

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Coccolina
    Mahal9100 skrev 2018-11-14 22:12:50 följande:

Tack för du delar med dig :) Jag håller tummarna att ditt besök i början av december ska gå bra! Det verkar som att du har god kontakt och någon slags trygghet med bm? Eller fick du kämpa för att få ordentlig hjälp efter mf? 

Update för egen del: var på gynakuten efter ont i magen på ena sidan, samt nån konstig allergisk reaktion i min panna (?). De gjorde VUL för att kolla så det inte är utomkvedes. Allt såg bra ut, är för tidigt ännu att kunna se något foster men livmodern och den där säcken/hinnan runt fostret har växt som den ska. 

Fick ta blodprov för att hålla koll på hormonerna, ska tillbaka om 2 dygn för att undersöka utvecklingen. Håller er uppdaterade. 

Då är vi nästan i samma situation... fast jag är förtidigt för att ens se hinnan... men jag är ganska säker på att det är kört för min del, blödningen har tilltagit under dagen... fortfarande röd och lättflytande utan klumpar. Men ja.... jag räknar med det värsta nu... blodprov imorgon....
  • Coccolina
    Mahal9100 skrev 2018-11-17 20:24:00 följande:

Blev uppringd av BM idag att hormonerna har stigit som de ska och jag ska tillbaka för VUL på onsdag. Har fortfarande bruna flytningar och diffusa grav-symptom som är till och från. Blev exalterad efter telsamtalet och gjorde ett eget digitalt test här hemma som visade Gravid 2-3 veckor så det har stigit enligt förra testet för 9 dagar sen då det stod 1-2 veckor. 

Hur har det gått för er andra? Coccolina, Närkommertrean?

Missfall enligt läkaren på gynakuten... hcg sjönk från 180 till 120 mellan mån och tors... blöder fortfarande men inget är annorlunda annars... vill bara blöda ut allt så jag kan börja om men kroppen verkar inte vilja göra det....
Svar på tråden Väntan medan en blöder brunt