Inlägg från: themia |Visa alla inlägg
  • themia

Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?

Jag kan inte se några större problem med att makternas män och kvinnor pratar med varandra.
    Motsatsen vore betydligt allvarligare

• themia
    SwiftD skrev 2018-11-16 21:09:47 följande:
    Som jag sagt, komunikation är bra men då ska den vara öppen. Allt ska vara öppet förutom militära taktiska samtal. Allt annat som diskuteras slutet är slutet för att vi folket inte ska få veta sanningen. Jag förstår inte hur detta inte kan vara uppenbart.
    Du inser alltså inte att det kan finnas viktiga ärenden för ledarna att diskutera utan att det sprids till allmänheten.
    Möjligheten till öppenhjärtiga samtal mellan politiker, företagsledare och andra, som företräder olika ofta konkurrerande intressen utan massmedias insyn, ska inte föraktas.
    Att automatiskt se det som konspiration är bara naivt.

• themia
    SwiftD skrev 2018-12-15 00:40:22 följande:

1 minut innan George Bush får reda på 11 sep attacken...

Ursäkta, men vad är vitsen med att visa en film på George Bush INNAN han får kännedom om attacken?
    Det intressanta vore ju att se hur han reagerar NÄR han får veta.
    Nyfiken på din förklaring

• themia
    SwiftD skrev 2018-12-24 22:35:28 följande:
    Det hela var planerat att han skulle sitta där bland barnen när han fick information om ?nyheten? att det var en attack. Hela ramsan som barnen är tvungna att läsa bygger på ord som rellaterar till attacken.

George Bush är bara en nickdocka som gör som han ska.

Det är ganska klart idag att 11 September var en falsk flagg attack för att störta 5 olydiga regimer i mellanöstern. Iran, Irak, Lybien, Syrien och Afganistan.
    Och du har naturligtvis pålitliga källor för dina påståenden, eller ? ?
    (pålitliga = som går att verifiera, och som är tillgängliga för öppen kritik)

Svar på tråden Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?