Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Bröstknull bara för ungdommar

Anonym (Eller) skrev 2018-11-16 21:27:28 följande:
    Har aldrig hört talas om någon alls som gjort det i verkligheten gammal eller ung. Inte heller hört talas om någon som velat göra det, ellr någon som legat med någon som velat göra det.

Är nog bara en porrfilmsgrej.
    Ja bara för att du aldrig har "hört talas" om något så "i verkligheten" så måste man genast dra den perfekta svartvita slutsatsen om att det "är nog bara en porrfilmsgrej".Drömmer

Hoppas att du blir upplyst nu om att det är knappast någon "porrfilmsgrej".
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius

Så bröstknull är bara något unga killar vill prova när de knullar för första gången (aka oskuld)?

Knappast en kille som är oskuld som kör med bröstknull, då brukar de vara så nervösa att de är rädda att få upp den över huvud taget.

Men jag tror min exman skulle nog vara stolt om han anklagades för att vara oskuld (akak fösta gångs knullare) som 40+ taggare och älskade bröstknull, av den enda enkla anledningen han älskade bröst.

• EnAnonumius
    Man 78 skrev 2018-11-17 00:01:02 följande:
    Vilka baserar du din undersökning på?
    Svammel, finns ju tusentals grejer folk tänder på varför skulle ett bröstknull vara så ofantligt konstigt?
    Tänkte på samma sak när jag svarade "Anonym(eller)", att det finns ju många olika grejer folk tänder på.
    Vissa saker som jag har hört folk kan tända på, så skulle ju bröstknull framstå som "lamt att tända på" i jämförelse.

• EnAnonumius
    Anonym (Eller) skrev 2018-11-16 21:29:13 följande:
    Nähej tydligen inte om man ska tro den här tråden. Överraskande att någon kan gilla det.
    Det är mycket mer överraskande att man inte kan förstå, när man 25+ eller äldre, att folk har olika saker som tänder dem.
Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar