• Anonym (Tutten)

Bröstknull bara för ungdommar

Pratade med några vänner för nån dag sen och då kom vi in på bröstknull det vi kom fram till är att köra mellan brösten är något som unga killar vill prova när de ligger de första gångerna men en tjej som har stora tuttar.

Inget som lite äldre någonsin gör. vad är eran erfarenhet?

• Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar
  • Gaskarl

50+ här.. En av mina stora fantasier. Däremot tror jag att ungdomar kategoriserar mer än äldre., hur gammal är TS?

• Lånehajen

Varför skulle man inte kunna göra det om man är lite äldre? Blir av emellanåt med min partner.

• Anonym (Eller)

Har aldrig hört talas om någon alls som gjort det i verkligheten gammal eller ung. Inte heller hört talas om någon som velat göra det, ellr någon som legat med någon som velat göra det.

Är nog bara en porrfilmsgrej.

• Anonym (Eller)

Nähej tydligen inte om man ska tro den här tråden. Överraskande att någon kan gilla det.

• Studentpappa

Gillar man bröst som jag gör så är det klart upphetsande när sambon leker med kuken med brösten. Går utmärkt att kombinera med kuksugning.

Ride it like you stole it
  • Anonym (.)
    Anonym (Eller) skrev 2018-11-16 21:27:28 följande:

Har aldrig hört talas om någon alls som gjort det i verkligheten gammal eller ung. Inte heller hört talas om någon som velat göra det, ellr någon som legat med någon som velat göra det.

Är nog bara en porrfilmsgrej.

Har aldrig heller provat det eller ens fantiserat kring det. Har nog provat det mesta i sängväg och är ganska porrig av mig, men bröstknull fattar jag bara inte vitsen med.
  • Anonym (Flera ggr)

Är kvinna, sambo, vi gör det regelbundet, kombinerar med avsugning. Bör kanske tilläggas att jag har stora tuttar och min sambo är en riktig tutt kille :)

• Anonym (Flera ggr)
    Anonym (Flera ggr) skrev 2018-11-16 22:16:46 följande:

Är kvinna, sambo, vi gör det regelbundet, kombinerar med avsugning. Bör kanske tilläggas att jag har stora tuttar och min sambo är en riktig tutt kille :)

Vi är i 30 års åldern så definitivt inte bara kids som sysslar med det

Allt är väl tillåtet i sängen så länge alla är med på det. Ska vi verkligen dra en åldersgräns för vad som anses vara för ungdomar och vad som anses vara för vuxna? Låter konstigt tycker jag.

Ungefär som att missionären kör bara 60 plus för att äldre inte ?orkar? det är också trams!
  • Anonym (Man 43)

Gjorde det med frugan så sent som förra veckan. Som många säger, funkar perfekt med lite avsugning på det.

Jag har till och med knullat fruns bröst tills det gick för mig. Mycket glidmedel men gud så skönt!  SkålSkrattande

Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar