Bröstknull bara för ungdommar
Gjorde det med frugan så sent som förra veckan. Som många säger, funkar perfekt med lite avsugning på det.
Jag har till och med knullat fruns bröst tills det gick för mig. Mycket glidmedel men gud så skönt! 

Gjorde det med frugan så sent som förra veckan. Som många säger, funkar perfekt med lite avsugning på det.
Jag har till och med knullat fruns bröst tills det gick för mig. Mycket glidmedel men gud så skönt! 

Har aldrig hört talas om någon alls som gjort det i verkligheten gammal eller ung. Inte heller hört talas om någon som velat göra det, ellr någon som legat med någon som velat göra det.
Är nog bara en porrfilmsgrej.
En dum fråga kanske men... Har man glidmedel mellan brösten då när man bröstknullar? Känns som att det måste bli en väldigt jobbig friktion annars eller?
Kan inte minnas att jag någonsin blivit bröstknullad. Ingen har heller frågat om de får göra det. Antar att jag antingen aldrig stött på en kille som gillar det eller att mina bröst inte ser så knullvänliga ut. ![]()

På vilket sätt får kvinnor sexuell njutning av bröstknull? Det finns ju inga såna känselkroppar på brösten. Skulle tro att det mest gör ont när man trycker ihop brösten. Varför vill ni att tjejer ska få 8nt?