• Anonym (Fritiof)

Gemensamt bastu

Hej!
    Vi funderar att bjuda in en kvinna till bastun och sedan köra trekant. Har ni erfarenhet att bada bastu blandat män och kvinnor? Ser fram emot att höra era erfarenheter. Var seriös!

• Svar på tråden Gemensamt bastu
  • Mandarina1

Jag har mycket erfarenhet av att bada bastu blandat. Men inte av att ha sex i bastun. Jag tycker det är en dålig ide'. Gör inte bastun till en sexplats. Där ska man kunna sitta tillsammans nakna utan att bli betraktad som sexobjekt tycker jag.

Bjud gärna hem nån som är intresserad på trekant, men visst ska ni kunna klä av er kläderna utan att behöva använda bastun som svepskäl.

• andgustav
    66Joy skrev 2018-11-19 17:28:20 följande:

Nån bekant väninna eller nån ifrån nätet?

Bekant. Vi knullar henne rätt ofta!
  • Anonym (Fritiof)
    Mandarina1 skrev 2018-11-19 19:11:04 följande:

Jag har mycket erfarenhet av att bada bastu blandat. Men inte av att ha sex i bastun. Jag tycker det är en dålig ide'. Gör inte bastun till en sexplats. Där ska man kunna sitta tillsammans nakna utan att bli betraktad som sexobjekt tycker jag.

Bjud gärna hem nån som är intresserad på trekant, men visst ska ni kunna klä av er kläderna utan att behöva använda bastun som svepskäl.

Det behövs inga predikningar. Man kan ha sex efteråt.
  • svenskitelge
    andgustav skrev 2018-11-19 22:23:46 följande:
    Bekant. Vi knullar henne rätt ofta!
    Om ni redan knullar och ni ska bada bastu...vad är frågeställningen?
  • Anonym (Hmmmm)
    66Joy skrev 2018-11-19 17:28:20 följande:

Nån bekant väninna eller nån ifrån nätet?

Ingen väninna. Usch.
  • n bengtsson

Bastat har man gjort mycket. Och suttit i gemensam bastu ett antal ggr faktiskt. Några ggr har man blivit upphetsad och fått gå ut och duscha kallt.

Men sex i samband med bastu har bara hänt en gång. För länge sedan, med dåvarande flickvän.

Låter rätt häftigt, go for it!

• Rikard

Har badat blandad bastu åtskilliga gånger men aldrig ens varit i närheten av att ha sex då. Uppriktigt sagt känns tanken mest jobbig. Jag gillar inte alls den där värmer som är i bastun.

• Bananböjaren

Jag gissar att TS är oskuld och aldrig ens kysst en tjej. Nån bastu äger han knappast, utan han bor nog hemma med mamma ännu.

• Anonym (Fritiof)
    Bananböjaren skrev 2018-11-20 16:58:20 följande:

Jag gissar att TS är oskuld och aldrig ens kysst en tjej. Nån bastu äger han knappast, utan han bor nog hemma med mamma ännu.

Ha ha, sex och trekant är för oss att utveckla vårt sexliv. Finns inget underbarare än att tvåla in damerna i duschen och slicka deras fittor.
  • Anonym (Fia)

Jag har badad mixbastu otaliga gånger. Det var trevligt och fullkomligt odramatiskt. Man pratar bra i en bastu, tycker jag, när alla är lugna och avslappnade.

• Woody K

De kan ha trekant men är för pryda för att gå tillsammans i bastun?Skrattande

• KimLinnefeldt
    Anonym (JB) skrev 2018-12-02 21:34:07 följande:

Bastusex är härligt!

Nja, för varmt. Men som för- eller efterspel kanske.....
Svar på tråden Gemensamt bastu