• Anonym (Mask)

Mask i rumpan?

Finns det någon därute som har haft mask i rumpan någon gång?

• Svar på tråden Mask i rumpan?
  • Anonym (Mask)
    Anonym (Annie Rööf) skrev 2019-01-16 08:13:37 följande:

Nej, detta var många år sedan, har inte haft sedan dess.

har du haft någon annan åkomma då?
  • Anonym (Ann Ahl)
    Anonym (Mask) skrev 2019-01-16 08:14:39 följande:

har du haft någon annan åkomma då?

Pormask får man ju lite då och då, och hemorojderna har tilltagit i antal och storlek med åldern. Himla otrevligt när de spricker.
  • Anonym (Yes)

Jag har haft mask förut! Det var rätt längesen men kommer ihåg det väldigt väl. Var sjukt obehagligt, kliade kontant runt analöppningen och man kunde verkligen känna hur de rörde på sig i analet/runt analet. Usch att man ens har haft sånt äckel i min kropp äcklar mig!

• Anonym (Mask)
    Anonym (Ann Ahl) skrev 2019-01-16 12:46:58 följande:

Pormask får man ju lite då och då, och hemorojderna har tilltagit i antal och storlek med åldern. Himla otrevligt när de spricker.

pormaskarna har jag faktiskt inte haft några på ett bra tag men jag har väl tur : )
  • Anonym (Ann Ahl)

Hittade tyvärr ett knippe i mannens bak igår. Bara att starta på maskkuren igen, suck.

• Anonym (Ann Ahl)

Hittade en till ute på toalettsitsen nu.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Ann Ahl) skrev 2019-06-20 06:56:46 följande:

Hittade tyvärr ett knippe i mannens bak igår. Bara att starta på maskkuren igen, suck.

Kollade du honom i röven?
  • Anonym (Ann Ahl)
    Anonym (Haha) skrev 2019-06-20 13:37:47 följande:

Kollade du honom i röven?

Ja. Han klagade över intensiv klåda, så baserat på tidigare erfarenhet så var det lika bra att företa en visuell inspektion. Kunde genast se 4-5 maskar som hängde och dinglade i stjärthåren.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ann Ahl) skrev 2019-06-20 15:10:29 följande:

Ja. Han klagade över intensiv klåda, så baserat på tidigare erfarenhet så var det lika bra att företa en visuell inspektion. Kunde genast se 4-5 maskar som hängde och dinglade i stjärthåren.

Hahaha säker på att det inte var kånkelbär?
  • Anonym (Ann Ahl)
    Anonym (Haha) skrev 2019-06-20 15:20:09 följande:

Hahaha säker på att det inte var kånkelbär?

De var vita och rörde på sig. Nästan som om de vinkade till mig.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ann Ahl) skrev 2019-06-20 19:04:47 följande:

De var vita och rörde på sig. Nästan som om de vinkade till mig.

Ok haha.
  • Anonym (Ann Ahl)

Någon som har prövat en alternativ maskkur någon gång? Vi har knaprat piller länge nu, men maskjävlarna fortsätter med att titta fram. Kan man stoppa upp något gift i baken eller smörja in anus med senap eller liknande?

• Anonym (...)

Men fyfan! Hur får man mask i röven som vuxen? Äter nåt konstigt, dåligt eller smittat? När jag var liten fick jag lära mig att man inte fick klia sig i rumpan och stoppa fingret i munnen. Då kunde man få mask. :S

Svar på tråden Mask i rumpan?