Går det att bli bättre på sex?
Anonym (Dålig i sängen) skrev 2018-11-22 23:14:40 följande:
Tråkigt som du säger men jag tror precis som du, att det säkert skulle hjälpa mycket om jag hade en sexig kropp. Jag försöker som sagt gå ner i vikten men för mig är det inte lätt och det tar ju framför allt tid om det ska vara hållbart (har ca 20 kg till min idealvikt). Även om jag förstår att man blir mycket mer attraktiv när man är smal och vältränad tycker jag ändå att det känns skit att man ska behöva må dåligt till och med av ens partner. Man tänkte ju kanske inte att kärleken och lusten enbart satt i kroppen liksom :(Han verkar inte ens kunna kommunicera vad han vill, för att inte tala om att han verkar totalt ointresserad av att du ska må bra och njuta. I det ingår att han håller käften om att det (ve och fasa!) syns på din kropp att du burit och fött ERA barn.
Ni ska absolut inte blanda in fler människor i ert sexliv innan ni fungerar tillsammans - både vad gäller kommunikation och själva sexet. Då först kan ni börja fundera på det och endast agera på det om BÅDA vill. Du ska inte ställa upp endast för att han försöker få det till att det är för din/er skull. För så som du beskriver det låter det bara som att han funderar på vad HAN vill.