• Mrstholm

Går det att bli bättre på sex?

Hej,

Som kille tycker jag att du verkar göra allt rätt! Jag drömmer själv om att min fru ska ta mer initiativ. Jag tycker inte att ni ska börja att träffa andra för att bli bättre på sex det tror jag är en väldigt dum idé. Jag tycker däremot att du gör rätt som googlar tittar på port för att få idéer problemet är bara att man tänder på olika saker. Så jag har två rekommendationer e?ler kanske tre: Ni måste sitta ner och prata och gör det inte hemma och se till att Ni har good tid på er och försök att lista ut vad ni tänder på jag är säker på att han har ideer som han tänker på och kanske inte vågar säge så det får ta tid och ni måste väbåda vara inställda på att ni ska tala om ert sex liv och fantasier.

Om ser inte funkar så finns en kurs som heter gudomlig njutning den verkar vara bra och ni kommer att få massor av handfasta tipps och verktyg.

Slutligen så kan du försöka gå ner i vikt, men jag tror inte det är problemet om jag ska vara ärlig Och utgår ifrån mig själv och hur jag fungerar, men alla är ju olika.

Det blev en uppsats!

Lycka till!

• Mrstholm
    Anonym (Dålig i sängen) skrev 2018-11-23 07:12:02 följande:
    Tack, vad snäll du är. Jag blev glad av att läsa att det verkar som att jag gör många rätt ändå.

Jag har försökt fråga honom såååå många gånger om hans fantasier. Senast igår faktiskt. Jag vet inte vad det är men han kanske skäms för sin Innersta snuskiga önskan eller något men jag ser bara att han blir obekväm i hela ansiktet och säger typ "inget särskilt". Jag har försökt förklara att alla fantasier är okej... Det är ju bara fantasier. Vissa kanske vi kan pröva och vissa kan ju bara få stanna kvar i fantasin men jag tänder också på att få höra om hans sexfantasier.

Jag har berättat att jag drömmer om att ha flera kukar i mig samtidigt, att ligga med en annan kvinna och att få en fontänorgasm men ja... Fantasierna verkar sluta vid det så att säga. Jag frågar ibland om han vill kolla på porr tillsammans så att det ska bli upphetsande för oss båda och vi kan hitta saker vi båda gillar. Han brukar bli glad när jag frågar men jag skulle inte påstå att vi fått så många nya idéer av det tyvärr.

Den där kursen lär ju väldigt spännande. Den ska jag absolut kolla upp mer kring. Tack för tips
    Hej igen,

Ursäkta tidigare text jag såg att det var massor av fel, jag skrev den på telefonen!

När det gäller att prata om sex så för att det ska funka så måste ni (om du kan övertyga honom) bestämma en dag. Det är lätt att man drar sig för det om ens partner bara säger vad tänder du på kan vi inte diskutera det nu! Då kan man lätt känna sig pressad (jag brukar vara den som ställer frågan i mitt förhållande och jag märker hur min partner reagerar) så då är det bättre att man nästan bestämmer en dag då man kanske går och äter någonstans där man kan sitta lite avskilt. Jag tror också ätt neutral mark gör situationen lättare. Och så talar man om det, börja inte direkt med frågan vad drömmer du om, utan fråga mer om hur han tycker det känns när du tex. suger honom, vad är skönast bakifrån eller ...

Jag har haft och har själv samma problem så därför tycker jag det är kul att försöka hjälpa dig.

Du kan även ställa specifika frågor så ska jag svara så bra jag kan.

Lycka till!
Svar på tråden Går det att bli bättre på sex?