Går det att bli bättre på sex?
Hej,
Som kille tycker jag att du verkar göra allt rätt! Jag drömmer själv om att min fru ska ta mer initiativ. Jag tycker inte att ni ska börja att träffa andra för att bli bättre på sex det tror jag är en väldigt dum idé. Jag tycker däremot att du gör rätt som googlar tittar på port för att få idéer problemet är bara att man tänder på olika saker. Så jag har två rekommendationer e?ler kanske tre: Ni måste sitta ner och prata och gör det inte hemma och se till att Ni har good tid på er och försök att lista ut vad ni tänder på jag är säker på att han har ideer som han tänker på och kanske inte vågar säge så det får ta tid och ni måste väbåda vara inställda på att ni ska tala om ert sex liv och fantasier.
Om ser inte funkar så finns en kurs som heter gudomlig njutning den verkar vara bra och ni kommer att få massor av handfasta tipps och verktyg.
Slutligen så kan du försöka gå ner i vikt, men jag tror inte det är problemet om jag ska vara ärlig Och utgår ifrån mig själv och hur jag fungerar, men alla är ju olika.
Det blev en uppsats!
Lycka till!