Anonym (Dålig i sängen) skrev 2018-11-23 16:26:46 följande:
Jag hoppas ju såklart att jag inte är dålig i sängen. Men rent teoretiskt skulle jag väl kunna vara det för det finns väl människor som är det, eller? Eftersom jag inte själv har särskilt stor sexuell erfarenhet med andra män har jag ingenting att jämföra med men om det handlar om att kunna uppvisa olika tekniker och moves ligger jag säkert i lä.
Sedan håller jag med dig... Att säga elaka saker är aldrig okej. Jag är ganska övertygad om att han inte medvetet försöker såra mig men han är sämst på att ljuga så oftast säger han bara sanningen direkt till mig. Ibland försöker han ljuga för att inte såra men jag ser igenom det direkt och blir såklart lika ledsen om han säger med ord att jag är sexig med ansiktet och hela kroppsspråket skriker tvärtom.
Du har helt rätt i att träffa andra inte är rätt väg att gå.
Snarare än teknik och moves handlar det om att vara närvarande och känna varandras behov i stunden.
Mitt råd till dig är fokusera på dig själv och utveckla din självkänsla och värde som kvinna. Det är inte bra för dig i längden att höra detta. Kanske har du någon väninna som du litar på och kan prata mer öppet med?