• känsligo1

    Gravid??

    8 dagar sen mens. Gjorde graviditetstest dag 6 men minus. Aldrig haft försenad mens. Andra som varit med om samma och hur har det gått?

  • Svar på tråden Gravid??
  • dagg88

    Det kan vara så att du inte haft ägglossning denna månad och då kan mensen bli sen/hoppa över/bli konstig.

  • Anonym (J)

    Har du tagit ett test som är negativt så är du ju inte gravid. Utebliven eller försenad ägglossning. Så fortsätt ta ett test i veckan tills mensen kommer.

  • känsligo1

    Nej något förklimakterie är jag inte. Har full koll där eftersom jag håller på med ivf försök. Men den här gången han jag inte påbörja mitt nya ivf i Danmark. Hade oskyddat samlag men har gjort ägglossningstest några månader i rad och haft ägglossning. Men just förra månaden blev det inte av att jag tog ägglossningstest så har ingen aning om jag haft det. Men om man inte haft ägglossning är det en månads uppehåll då eller kan mensen komma närsomhelst. Är en aning stressad eftersom klockan tickar på.

  • dagg88
    känsligo1 skrev 2018-11-24 09:51:30 följande:

    Nej något förklimakterie är jag inte. Har full koll där eftersom jag håller på med ivf försök. Men den här gången han jag inte påbörja mitt nya ivf i Danmark. Hade oskyddat samlag men har gjort ägglossningstest några månader i rad och haft ägglossning. Men just förra månaden blev det inte av att jag tog ägglossningstest så har ingen aning om jag haft det. Men om man inte haft ägglossning är det en månads uppehåll då eller kan mensen komma närsomhelst. Är en aning stressad eftersom klockan tickar på.


    Det kan ju vara så att du hade en senare ägglossning än vanligt. Mensen kan nog bete sig lite hur som helst om äl uteblivit.
Svar på tråden Gravid??