Vi har inte heller alltid samlag alltid, och då går det ju bra.
Vi kan inte komma samtidigt under samlag fast hon stimulerar klistoris, hon kan helt enkelt inte komma då.
Jag vill kunna ge henne orgasm efter jag kommit, men hon säger att hon känner att jag inte är lika på
New Dawn skrev 2018-11-24 12:10:20 följande:
Vi gör olika. Ibland har vi inte samlag alls, utan bara smek och oralsex. Ibland kommer vi samtidigt under samlag om jag stimulerar klitoris, ibland kommer han före mig ibland jag före honom. Ibland får han orgasm vid samlag, ibland genom oralsex, ibland före mig, ibland efter. Ibland har vi längre pauser i sexet, ibland inte.
Om jag kommer före tappar jag anspänningen i fittan efter en stund, plus att våtheten minskar . Direkt efter orgasm ligger känslan kvar och då kan vi knulla en liten stund, ibland kommer han då, men jag tappar ofta känslan en stund efter orgasm, och då suger jag honom i stället och njuter av att se, känna och höra honom njuta. Jag har inget behov av att vara kåt för att njuta av det. Om han kommer under samlag, men inte jag, tillfredställer han mig oftast ganska snabbt efter, för han vet att jag är så kåt och sugen på mer, och han VILL tillfredställa mig. Jag märker att han verkligen tycker om det. Han brukar göra på lite olika sätt då. Det händer att vi pausar ett tag också och det funkar också. Ibland kanske bara den ena kommer. Ibland ingen. Ibland bara njuter vi av annan beröring.