• Anonym (Papppan)

    Tappat suget efter orgasm

    Är gift och har två barn.

    När jag och frun har det trevligt i sängkammaren så har vi ett problem.

    Vi både tappar suget vid orgasm, och då vi nästan aldrig lyckas komma samtidigt så ställer det till problem. Kommer hon före så låter hon mig fortsätta, men det känns inte bra för henne.

    Kommer jag före så känns det bara äckligt att smeka henne. What to do?

  • Svar på tråden Tappat suget efter orgasm
  • Anonym (V)

    Vänta in henne o kom samtidigt.

    Vad är alternativen liksom?

  • Anonym (Papppan)

    Problemet är ju hon inte kommer vid samlag.

    Brukar ofta smeka eller slicka henne till orgasm, sen är det mon tur.

    Någon gång har vi gjort att jag kommer först, men suget att göra något på henne försvinner totalt

  • Fru Darcy
    Anonym (Papppan) skrev 2018-11-24 09:35:40 följande:
    Problemet är ju hon inte kommer vid samlag. Brukar ofta smeka eller slicka henne till orgasm, sen är det mon tur. Någon gång har vi gjort att jag kommer först, men suget att göra något på henne försvinner totalt

    Nej det är inget problem. De flesta kvinnor behöver annan stimulans för att komma. Problemet är att du är så begränsad i din syn på sexuell njutning. Det finns många andra sätt njuta och komma tillsammans på än samlag.
  • New  Dawn
    Fru Darcy skrev 2018-11-24 09:49:40 följande:

    Nej det är inget problem. De flesta kvinnor behöver annan stimulans för att komma. Problemet är att du är så begränsad i din syn på sexuell njutning. Det finns många andra sätt njuta och komma tillsammans på än samlag.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn

    Hur i hela världen kan det komma sig att man "tappar sugen" på att se sin den man älskar njuta.

    För mig personligen är det inte ens förenligt med kärlek.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Papppan)

    Att man tappar lusten har jag inget svar på, är väl så män funkar antar jag.

    Ibland har vi kört 69:an och det funkar ju eller så gör vi så art vi smeker varandra till orgasm samtidigt.

    Men smeker jag henne först till orgasm så låter hon mig mer komma i henne för att hon måste.

    Har jag någongång kommit först så känner hon att jag inte ger samma njutning på henne efteråt

  • New  Dawn
    Anonym (Papppan) skrev 2018-11-24 10:28:37 följande:

    Att man tappar lusten har jag inget svar på, är väl så män funkar antar jag.

    Ibland har vi kört 69:an och det funkar ju eller så gör vi så art vi smeker varandra till orgasm samtidigt.

    Men smeker jag henne först till orgasm så låter hon mig mer komma i henne för att hon måste.

    Har jag någongång kommit först så känner hon att jag inte ger samma njutning på henne efteråt


    Låter som ett egoistisk och stelbent syn på sex där den egna driften och behovet är det centrala.

    Nej, alla män är inte så... Och inte alla kvinnor heller....Vissa älskar att ge njutning till varandra, och fokuserar inte bara på sig själv.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Papppan)

    Om detta skulle vara en egoistisk syn av mig så skulle jag väl inte ens skriva om det här och fråga om råd.

    Jag ger henne orgasm och jag får komma i henne sen. Så allt är frid och fröjd för mig. Men jag vill att hon ska känna att det är bra, och det är väl inte egoistiskt?

    Som sagt, vi brukar onanera med varandra och det funkar. Men kan ju vara kul med omväxling

  • New  Dawn
    Anonym (Papppan) skrev 2018-11-24 11:02:56 följande:

    Om detta skulle vara en egoistisk syn av mig så skulle jag väl inte ens skriva om det här och fråga om råd.

    Jag ger henne orgasm och jag får komma i henne sen. Så allt är frid och fröjd för mig. Men jag vill att hon ska känna att det är bra, och det är väl inte egoistiskt?

    Som sagt, vi brukar onanera med varandra och det funkar. Men kan ju vara kul med omväxling


    Ja och det är egoistisk att det alltid måste ske på dina villkor, så att DU får frid och fröjd. Hon tappar ju sugen efter orgasm, så då blir det inte bra för henne.

    Obs att jag tycker ni verkar begränsade och egoistiska båda två.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Tappat suget efter orgasm