Inlägg från: Anonym (Syster mmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Syster mmm)

Tappat suget efter orgasm

Anonym (Papppan) skrev 2018-11-24 11:56:21 följande:

Har aldrig lyckats komma med penetreting, vet ej varför. Hon har en spärr i sig menar hon

Instämmer med lånehajen, det kan finnas punkter men det kräver utforskande och uthållighet för att hitta. Problemet för mig är att det alltid går för mannen precis när jag börjar känna något pirra spännande vid penetration. Jag vet att det finns där man har aldrig träffat någon som kan hålla på tillräckligt länge för att jag ska nå dit. Då väcker det istället en otillfredställd irritation.
  • Anonym (Syster mmm)
    Lånehajen skrev 2018-11-24 12:32:22 följande:

Det låter onekligen som om det skulle kunna bli ganska frustrerande i längden. Krämer/spray som säljs i syfte att göra honom lite mer okänslig kanske skulle vara något så du också hinner nå dit?

Grymt irriterande.men jag gissar att bedövande spray även skulle bedöva mig.
  • Anonym (Syster mmm)
    New Dawn skrev 2018-11-24 12:37:07 följande:

Varför inte fortsätta med dildo eller fingrar? Lättare att hitta punkter och mannen behöver inte upprätthålla stånd, eller hålla tillbaka njutning.

Men det är just kuken - honom jag vill ha. Den bultande varma sexiga känslan. Känns inte alls intressant med en plastdildo.
  • Anonym (Syster mmm)
    New Dawn skrev 2018-11-24 12:58:54 följande:

Jaja. Har du bestämt dig för det så får ni tyvärr leva med det. Skulle kännas väldigt begränsade för båda tycker jag personligen. Han måste kämpa för att hålla emot och du får inte uppleva njutning. Jaja ni väljer ju..

Jag tycker det är superskönt med fingrar.... Dildo dock helst analt.

Alla är olika, tycker mig höra ett fördömmande här ?får ni tyvärr leva med det? är en trist inställning när man ger en personlig reflektion.
Svar på tråden Tappat suget efter orgasm