Inlägg från: Anonym (M37) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M37)

Tappat suget efter orgasm

Anonym (Papppan) skrev 2018-11-25 10:16:30 följande:

Jag skull ju vilja ge henne orgasm efter jag kommit, men det tar som emot.

Vi försöker hitta lösningar och prova oss fram, men hon är ju lite stressad inombords och det hämmar oss just nu.

Sen är det svårt att hålla på länge med 2 barn.

Igår så började jag med massage åt henne, och sen blev det mer och mer bara. Men jag smekte henne ett tag, sen var jag inne ett tag till min bristningsgräns, sen smekte jag henne till orgasm och efter det kom jag i henne. Och igår var allt bra sa hon.

Men problemet är ju att man ska ha tur om man kan hålla på länge med två små barn

Jag känner igen mig i vad du skriver i dina trådar. Direkt efter utlösning tappar jag suget för sex och även om jag fortsätter att stimulera henne så blir det inte med samma inlevelse och känsla tråkigt nog.

Hon kommer nog 70% först de gånger vi båda får orgasm. Ibland får bara jag orgasm och hon kan vara ganska nöjd med det och ibland är det bara hon som får orgasm, jag kan nästan alltid få orgasm men ibland säger jag åt henne att jag vill avvakta till nästa dag eller nästa gång. Då får man vara fortsatt kåt och ibland tycker jag det är härligt. Min tjej vill ofta att jag kommer (så hon tillfredsställt mig) men vi hade ett samtal om att jag nödvändigtvis inte måste komma varje gång och så kör vi nu. Då kan jag fortsätta att gosa och mysa med henne även efter hon fått sin orgasm och hon känner sig väldigt uppassad och älskad. .

Jag vet inte hur jag ska kunna vara på samma sätt innan orgasm som efter, även om det är min absoluta förhoppning. Det finns i mina ögon inget bättre än att se henne njuta.
Svar på tråden Tappat suget efter orgasm