Vilka av de här namnen tycker ni är finast?
Vad tycker ni om de här namnen och vilka tycker ni är finast? :)
Sia
Cielle / Sielle (vilken stavning är finast?)
Desdemona
Sierra
Arielle
Corinne
Billie
Isidor
Amadeus
Frasse
Julius
Vad tycker ni om de här namnen och vilka tycker ni är finast? :)
Sia
Cielle / Sielle (vilken stavning är finast?)
Desdemona
Sierra
Arielle
Corinne
Billie
Isidor
Amadeus
Frasse
Julius
Jag gillade ärligt talat inget annat än Julius.
Julius.
Jag gillade ärligt talat inget annat än Julius.
Billie och Julius är väl någorlunda ok, annars är det verkligen inte i min smak.
Alla pojknamn helt ok utom Frasse - blä. Tänker på hamburgerkedjan och en fet katt.
Julius var finast dock.
Arielle och Corinne - fina namn.
Sierra - för amerikanskt men helt ok om ni vill det.
Desdemona och Cielle/Sielle - inte min smak men helt ok. Cielle bättre än Sielle.
Billie och Sia - fula namn.
Är väl någon kändis i typ tonåren som heter Amadeus förresten så det känns inte så udda som namn. Har inte koll på den åldersgruppen.
Är väl någon kändis i typ tonåren som heter Amadeus förresten så det känns inte så udda som namn. Har inte koll på den åldersgruppen.
Desdemona och Corinne av flicknamnen och Isidor och Julius bland pojknamnen.
Corinne och Isidor är vackra. Desdemona också, kanske inte helt lyckat i religiösa kretsar dock :)
Cielle/Sielle var också fint förresten.
Isidor och Julius. Resten - Absolut ej.
Frasse är fint, saknar min lilla fyrbenta nu.
nu har du ju inte skrivit vem som ska bära namnet så jag förutsätter att det är kattnamn :)
Corinne är väldigt fint.
Tycker Giselle är bättre än Sielle/Cielle
Inget alls om jag ska vara ärlig.
Inget alls om jag ska vara ärlig.
Arielle och Julius, men Amadeus var också väldigt fint ????
Just ja.. Inga emojis funkar :-P back to old school!
Det skulle vara en
Ni ska ju välja det ni gillar förstås och inte bry er så mycket om vad andra tycker - men ok, Billie tror jag kommer att leda till onödig förvirring med pojknamn. Cielle ser ut som felstavad himmel på franska och Arielle låter som tvättmedel. Kände en som hette Isadora Regina, tyckte jag lät ovanligt men fint. Julius är ju inte så dumt, eller Desdemona. Finns ju även Desmond. Men tyvärr ingen favoritlista för mig. Känner en Sienna, det har jag vant mig vid nu och tycker är ganska ok. Eller Cornelia i stället för Corinne. Lycka till!