• Inalina

Blödning

Evaangelicamaria skrev 2018-11-29 08:26:07 följande:

Ska vara hos min bm klockan 10.00 idag. Fick iaf hjälp!

Jag hoppas det ser bra ut! Jag har haft 3 omgångar med blödningar under min graviditetet, första i v 6 andra i v 8 och sedan i v 10. (är i v 15 nu) Senaste gången rann det till och med i toaletten. Men bebisen mådde fint! Hoppas din gör det ocksåHjärta
  • Inalina
    Evaangelicamaria skrev 2018-11-29 09:34:04 följande:
    Tack snälla för hopp!

Försöker o ställa in mig på de värsta då kan de ju alltid bli bättre.!

Men de är så jobbigt!!!

Hoppas ja har din tur!!!

De rann här oxå igår. Idag brunt på pappret än så länge.

Tack <3
    Hör av dig senHjärta försök att vara neutral om det går - jag blev alldeles förtvivlad och grät i 12 timmar med min första blödning och sen var allt ok på VUL. det var det inte värt - så sen lärde jag mig att jag var gravid tills motsatsen bevisats.
    kram
  • Inalina
    Evaangelicamaria skrev 2018-11-29 12:45:52 följande:
    Förresten när du hade dina blödningar såg dem de på ul då med? Som för mig eller kunde de inte se vart den kom ifrån?
    Vad skönt att du fick se hjärtslagen!!! de kunde inte se vart mina blödningar kom ifrån, förmodligen var det känsliga slemhinnor eller liknande - den sista blödningen i v 10-11 som var mest riklig sa hon bara att den inte kom från bebisen i alla fall. 
    Hoppas det går vägen för dig och att du slipper mer oro med fler blödningar!Hjärta
  • Inalina
    Evaangelicamaria skrev 2018-12-07 07:04:37 följande:
    Hej! Jag hade tid igår klockan 08.00.

Det gick ganska bra, ett tickande hjärta så g fint ut allt med bebis, den växte som den skulle precis. O hade fint hjärta sa dom.

Angående blödningen så har den minskat lite inne i magen, men är inte helt borta än.

Det är inte säkert kroppen blöder ut de utan att de ligger kvar där, eller så kommer det ut, hoppas på stroppen själv tar hand om det.

Otäckt o blöda även om det är brunt.

Så de sa att jag inte skulle försöka tänka mer på de o utan faktiskt försöka vara glad o positiv med graviditeten o njuta.

Men svårt hehe. När man varit med om så mycket men håller tummarna.

Hur går de för dig?
    så skönt o höra Hjärta ja försök njuta av graviditeten nu! och få inte panik om du skulle blöda lite igen, försök hålla dig neutral om det går... Kram!
Svar på tråden Blödning