Evaangelicamaria skrev 2018-12-07 07:04:37 följande:
Hej! Jag hade tid igår klockan 08.00.
Det gick ganska bra, ett tickande hjärta så g fint ut allt med bebis, den växte som den skulle precis. O hade fint hjärta sa dom.
Angående blödningen så har den minskat lite inne i magen, men är inte helt borta än.
Det är inte säkert kroppen blöder ut de utan att de ligger kvar där, eller så kommer det ut, hoppas på stroppen själv tar hand om det.
Otäckt o blöda även om det är brunt.
Så de sa att jag inte skulle försöka tänka mer på de o utan faktiskt försöka vara glad o positiv med graviditeten o njuta.
Men svårt hehe. När man varit med om så mycket men håller tummarna.
Hur går de för dig?
Vad skönt att de såg bra ut även om blödningen är kvar. Det där m att njuta är ju lättare sagt än gjort när man har en historia m missfall mm.
Försöker tänka att jag inte kan påverka särskillt mycket o då är min oro i onödan, fast det hjälper sådär..
Jag har haft massa hugg o dragningar o blir rädd att det är missfall men gissar att det är ligamenten. Har ettt svagt minne om det vid förra graviditeten.. tycjer att illamåendet minskat lite viljet ja borde vara glad för men det gör mig även orolig.. man är ju lite knäpp :s
Ska på nytt vul nästa v för att utesluta tvillingar. Både jobbigt o skönt o göra nytt vul - vill ju veta att det är ok el inte ok men samtidigt inte..