• Anonym ((F) 38)

    Hur ofta onanerar du?

    Jag är nyfiken på om det kan stämma att både män och kvinnor onanerar på egen hand oavsett man har en partner som man har sex med eller inte. Eftersom ?omröstningen? här bara går att ställa med en fråga vill jag att ni kommenterar med Ålder, om ni har Relation eller inte, och om ni har barn ö. Berätta gärna något annat om detta som kan vara av intresse.

    Var nog med att svara med rätt kön på frågan (man/kvinna) /kram

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta onanerar du?
  • Anonym ((F) 38)

    Kom igen och svara ! Avslöja dina hemligaste vanor. Alla svar naturligtvis anonyma.

  • Anonym (H)

    Någon gång i månaden medan sambon är på jobbet och jag blir sugen. Kvinna, 28 år.

  • Anonym (Kvinna)

    Kvinna 43. 3 utflugna barn. Sambo sedan 4 år. Onanerar i stort sett varje dag då sambon inte är hemma :)

    I perioder då vi har mer sex så onanerar jag ännu mer.

  • Anonym ((F) 38)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-02-28 00:15:05 följande:

    Kvinna 43. 3 utflugna barn. Sambo sedan 4 år. Onanerar i stort sett varje dag då sambon inte är hemma :)

    I perioder då vi har mer sex så onanerar jag ännu mer.


    Skönt att höra att jag inte är ensam med att göra det dagligen (när dett går)
    Sen jag fick barn har det blivit oftare
  • Lille Snopp

    Varje dag om det går det är klart att det går varje dag måste få skönt i snoppen varje dag. Jag runkar en gång per dag men ibland ganska sällan kan det slinta att det blir 4-6 gånger per dag då efter 6 gånger kan jag säga att då är snoppen väldigt öm i testilöarna där värker det äh 1 gång per dag är bäst det är just på gränsen 6 ggr det går inte mera än 6 gånger siyter och runkar efter 6 gånger går inte, snoppen vill inte jag drar och drar och drar nää inget händer i snoppen det går inte 7 ggr per dag

Svar på tråden Hur ofta onanerar du?