• Mongoliet

Hårt sminkad kvinna. Fungerar det för dig?

Startar kanske inte själv en flirt med den typen av tjej men om vi av någon anledning lärde känna varandra på ett jobb eller någon annan miljö där vi ses ofta så kanske man hade fått könslor trots att det yttre initialt inte var intressant.

• Mongoliet
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-12-07 23:06:50 följande:

Det där säger ju ingenting.

Jag är vacker utan spackel men sminkar mig väldigt mycket men ser ändå naturligt ut. Har gjort skönhetsoperation och förstorat läpparna och män ser mig generellt som en naturlig skönhet, och ingen vet om mina kosmetiska ingrepp. 

Alltså kan man inte välja bort något som man är ovetandes om.

När jag läste denna ts tänkte jag tex på Li i Bachelor. Samma nu när du skriver. Ingen aning om hon har gjort något ingrepp eller inte men den looken, naturlig eller ej är för mycket av allt för min smak & hade inte startat en flirt med henne utan anledning.
  • Mongoliet
    Anonym (Grrrrrrr........jävla måsar!) skrev 2018-12-08 21:25:33 följande:

Tänker att Charlotte Kalla ser naturlig ut även om hon inte är snygg.

Men den naturligheten är väldigt attraktiv.

Såg ett "sminkfall" idag med så mycket foundation (tror det heter så) och ansiktet hade flera millimeter av brun/röd färg.

Hade hon börjat skratta hysteriskt så hade sprickor i fasaden av smink bildats.

Nä Kalla är inte snygg men Stina Nilsson är.
  • Mongoliet
    Anonym (Bäver) skrev 2018-12-08 22:03:23 följande:

Stina Nilsson ser ut som ett barn.

Kalla är bara tusen tänder & ett jävla bölande. Noll attraktivitet. Stina är söt.
  • Mongoliet
    Anonym (Grrrrrrr........jävla måsar!) skrev 2018-12-08 22:46:34 följande:

Vet inte vem Stina Nilsson är. Kalla ser dock naturlig och väldigt frisk ut och det är attraktivt, tycker jag.

Att vara snygg är något annat. Men Kalla är snyggare än vilket spackelmonster som helst.

Henne jag såg/träffade idag på nära håll hade en lerfasad i ansiktet. Som någon varit framme med lera och spacklat.

Minns henne från gymnasiet, var så redan då. Undrar hur hon ser ut utan smink. När ska huden kunna få andas?

Kalla har verkligen ett platt utseende & hon sminkar sig innan hon åker. Samma trista utseende som Kluft, Magdalena Forsberg, Pillan, Anja, Caroline Seger, Fischer mfl. Typiskt trista svenska tjejer. Noll karisma.
  • Mongoliet
    Tecum skrev 2018-12-09 16:37:59 följande:

Men Anja... Under karriären var hon en av de minst attraktiva tjejerna i hela den alpina cirkusen, men nu är hon ju skitsnygg i reklamen och i TV-soffor. Något har hänt där och jag tror att hon är ett exempel på den typ av kvinnor som blir vackrare när de blir äldre.

Hon har nog gått ner 15 kg. Håller med om att hon ser bättre ut nu. För mig oattraktiv dock. Lite för gå-påig.
  • Mongoliet
    Tecum skrev 2018-12-09 17:11:52 följande:

Shiffrin och Hansdotter är supersnygga, är de inte heller din typ? Men jag håller med, elitidrottskvinnor är gå-påiga och tuffa, det är en förutsättning för att lyckas.

Ja de är ointressanta för mig. Skulle ju välja stavhoppartjejer hellre. Tror att jag går igång oftare på några % mer sexighet än det där vanliga. Finns undantag givetvis. Kirsten Belin hade det mesta. Hemvävt svenskt men ändå med en touch av sexighet. Finns curlingtjejer från några länder som också har kombon av ordning & reda men ändå sexiga. Ja, tydligen är det den sorten jag går igång på. Johag, Stina Nilsson, Kosovare Asllani.
Svar på tråden Hårt sminkad kvinna. Fungerar det för dig?