• Anonym (Ace)

Hårt sminkad kvinna. Fungerar det för dig?

För mig får hon gärna

- använda rejält med make-up

- ha långa naglar (fransk manikyrerade), helst egna

- inplantat i brösten

- lösfransar

- använda fillers och/eller botox

Om detta får henne att känna sig mer attraktiv. Föredrar en rejält fåfäng tjej före en som knappt bryr sig om sitt yttre alla dagar i veckan. Det finns så många av den sistnämnda typen i förvägen.

Föredrar ett par fylliga opererade bröst (inget extremt a la badbollar) framför ett par naturliga djupt hängande påsar även om de hänger för att barn har ammats. Är man ett par eller letar partner tycker jag att man inom rimlighetens gränser ska göra vad man kan för att vara så attraktiva för varandra som möjligt.

• Anonym (Ace)
    tankfull skrev 2018-12-10 07:27:56 följande:

Lite nyfiken, hur gammal är du?

Förmodligen äldre än du tror. Min erfarenhet av FL är att de som frågar om en annans ålder oftast gör det för att de tycker att något som skrevs var omoget eller korkat a la fjortisnivå. eller på annat sätt var ett tecken på bristande insikt/förstånd.. M.a.o. lhar de som frågar ofta ett översittarsyfte.. Vet givetvis inte om det är din tanke här. Nyfikenheten är därför ömsesidig... Vilken betydelse har min ålder i sammanhanget?
  • Anonym (Ace)
    tankfull skrev 2018-12-10 19:04:17 följande:

Din exakta ålder är väl inte så viktig, undrar egentligen mer vilken erfarenhet av ammade bröst du har. Synen på det mesta brukar ändras efter man blivit förälder, man får perspektiv och inser att jorden inte snurrar runt en själv. Bröst som står rakt ut känns inte så viktigt längre. Men jag gissar att du är en man runt 45 utan egna barn.

Bra gissning men är några år yngre än 45 och är flerbarnspappa så erfarenhet av ammade bröst saknar jag inte. Jag skriver inte heller att bröst som står rakt ut är det viktigaste i valet av livskamrat. Det påverkar dock inte vilken typ av kvinnokropp jag tycker är finast om jag fåt välja mellan utstående bröst och hängiga bröst. Skulle inte heller lämna en partner för att hennes bröst har börjat hänga lite mer, särskilt inte efter att hon har fött fram ett barn till oss. Skulle inte föreslå ett eventuellt bröstlyft efter amning eller på ålderns höst. Den önskningen måste komma från henne själv och vill hon skulle jag uppmuntra henne fullt ut att genomgå en sådan operation.
  • Anonym (Ace)
    Anonym (Grrrrrrr........jävla måsar!) skrev 2018-12-10 15:20:25 följande:

Har du någon känd kvinna att referera till?

Så vi vet vad som gör dig kåT!

Finns många vackra kvinnor men det krävs mer än bara yta för att jag ska känna någon större kåthet.
  • Anonym (Ace)
    tankfull skrev 2018-12-10 19:34:09 följande:

Så alla attribut du räknade upp med botox, fillers, lösfransar och fejktuttar var bara något du önskar, men det går lika bra med...selleri ???

Haha... ja selleri är aldrig fel och ännu bättre tillsammans med en Lille en och julskinka (om de kan hitta den så här i juletider).

On topic då. Blir inte heller upphetsad av den fina eufemismen "selleri" (a.k.a. kvinnor utan make eller operationer). Poämgen var att jag kan tycka ytan är fin, oavsett om den är piffad på något sätt eller inte. Fast chansen är större att jag gillar ytan på en piffad tjej. Ska det sen bli något mer än titta på så måste det förstås finnas något bra under ytan... Att känna kåthet och att gilla utseendet är inte likställt för mig. En otrevlig personlighet är ju otrevlig varesig hon har ett fint yttre eller ej och är inte något jag går igång på.
  • Anonym (Ace)
    Anonym (Grrrrrrr........jävla måsar!) skrev 2018-12-10 20:49:36 följande:

Anna Book? Hon har lösfransar, skalfasader på tänder osv. SEXY?

Hon har aldrig sett särskilt bra ut i mina ögon men ändå bättre på äldre dagar än förr.
Svar på tråden Hårt sminkad kvinna. Fungerar det för dig?