Inlägg från: Anonym (Fuck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fuck)

Pappan vill fortsätta låta 8-åring åka ensam mellan städer trots att det inte funkar!

Peters spermadonator är en fucking skitstövel. VARFÖR HAR DU INTE KONTAKTAT SOC OM DETTA?? I min kommun skulle soc INTE gå med på det. Hur mycket av en jävla toffla ska du vara egentligen?

• Anonym (Fuck)
    Gretagunnarsson73 skrev 2018-12-09 07:19:24 följande:

Jag har ingen kunskap av vad soc gör förutom placerar i fosterhem. Ser inte hur de skulle kunna hjälpa i detta?

De senaste gångerna har jag lånat en kompis bil och kört fram och tillbaka båda resorna. Det blir mycket körande och har en känsla av att det inte ska behöva vara så här. Det är svårt att säga vem av oss som har flyttat bort från den andra, då vi har bott på olika avstånd från varandra genom Peters liv. Han flyttade senast.

Jag har INGEN att prata om om detta och visste inte vad Familjeliv var förrän igår, så är här för att få lite värdefulla insikter förhoppningsvis

Jag ber om ursäkt för tonen i mitt första inlägg. Jag var väldigt arg och ledsen på en privatsak och inlägget blev därefter. Däremot anser jag fortfarande att Peters pappa inte verkar vara en bra och hänsynsfull person. Och jag anser fortfarande att du inte sätter stopp för honom. Socialen är mer än omplacering av barn. Med socialen kan du ta upp det olämpliga i att låta ett så ungt barn få göra så långa resor helt själv. Socialen kan vara med och bestämma hur ni ska göra för att Peter ska må så bra som möjligt. Förhoppningsvis säger soc att Peter inte ska behöva göra de långa resorna under ett antal år, och att det får bli pappan som får ta sig till Peter. Visserligen har alla barn rätt till båda sina föräldrar, men till vilket pris som helst? I ert fall är det mer "pappans rätt till Peter".

Kontakta socialen.
Svar på tråden Pappan vill fortsätta låta 8-åring åka ensam mellan städer trots att det inte funkar!