Jag är sapiosexuell
Jag är sapiosexuell, fråga vad Ni vill :)
Varför tror du att din sexualitet är intressant för främmande människor på nätet?
Varför tror du att din sexualitet är intressant för främmande människor på nätet?
Har haft att göra med sådana förut. Det verbala dansandet brukar vara roligare än sexet.
Upplever du också den känslan?
Bryr du dig inte alls om hur någon ser ut?
Är det inte svårt att hitta en intelligent partner när du skriver tex
"var e sej"? Jag stör mej på män som skriver dåligt, det tar fokus från orden.
[Dr Ä skrev 2018-12-16 01:23:54 följande:[/quote-nick]Sällan. Var e sej män eller kvinnor. De finns en hel del olika vad man tänder på.[/quote]
Får nog fan googla saps ...saa.. omosaaapie
Ja , sex typ alltså ..uell alltså.
Är det inte svårt att hitta en intelligent partner när du skriver tex
"var e sej"? Jag stör mej på män som skriver dåligt, det tar fokus från orden.
[Dr Ä skrev 2018-12-16 01:23:54 följande:[/quote-nick]Sällan. Var e sej män eller kvinnor. De finns en hel del olika vad man tänder på.
Robert 832 skrev 2018-12-16 17:39:05 följande:[/quote-nick][/quote]
Vad får dig att tro att ts är en man? Har förvisso inte läst alla inlägg så kan ha missat nått. Intelligens har inte nödvändigtvis en koppling till ens stavning. Jag är själv dyslektiker och stavar ganska ofta fel eller gör fel men är inte mindre kapabel för det.
Det är nånting väldigt tjatigt med språkpoliser som kopplar ihop hur en person skriver med hur intelligebt den är. Ts kanske har dig slagen i mattematik istället?[/quote]
Jag har ingen aning ifall ts är en man, eller hetero, därför skrev jag det neutrala " partner". Jag skriver att JAG stör mej på män som stavar dåligt eftersom det är män jag är attraherad av. Om ts är en kvinna kan förstås en intelligent eller välutbildad man störa sej på ett sämre språk. Jag vet att man kan skriva dålig svenska fast man är intelligent på andra områden. Man kan ändå haka upp sej på stavfel och särskrivning, alla är inte dyslektiker utan har bara läst väldigt lite i sina dagar. Man kan vilja ha en intelligent partner utan att vara intelligent själv, eller vilja ha en vältränad partner utan att vara vältränad själv, det är helt ok. Min fråga till ts var om det inte var svårt att hitta en intelligent partner när han inte skriver så bra, en relevant fråga tycker jag då många träffas på nätet och alltså skriver först. Fråga vad ni vill skriver ts, hen kan väl få svara själv.
Relativitetsteori.... omöjlig ekvation -- .
Satan - står ju i brygga nu!!
Känner igen mig här, finns vissa liknelser med sapiosexuell. Intressant, har aldrig läst om det.
Känner igen mig här, finns vissa liknelser med sapiosexuell. Intressant, har aldrig läst om det.
Bryr du dig inte alls om hur någon ser ut?
Relativitetsteori.... omöjlig ekvation -- .
Satan - står ju i brygga nu!!
Hmm, det kanske är det jag är. Delvis iaf. Människor med en passion för något, som är skickliga på sin hobby, sitt yrke eller liknande och som kan tala om det (jag ska såklart också tycka att det är roligt att tala om det för maximal effekt) attraheras jag av. Det har blivit mer och mer tydligt ju äldre jag blir (46 nu)
Är själv för närvarande dåligt allmänbildad på nutiden då jag är på väg mot utbrändhet och då kan jag inte stänga av smärta jag tar in från andra, så jag klarar inte av att se nyheter och liknande.
Är också mer åt det andliga hållet, gillar att diskutera livet, religioner, orsaker till att folk gör si eller så, tror ditt eller datt.
Saknar intellektuellt utbyte från en annan person, umgås med ytterst få då jag upplever att många är totalt ointressanta. Jag är troligen totalt ointressant för dem med
Hmm, det kanske är det jag är. Delvis iaf. Människor med en passion för något, som är skickliga på sin hobby, sitt yrke eller liknande och som kan tala om det (jag ska såklart också tycka att det är roligt att tala om det för maximal effekt) attraheras jag av. Det har blivit mer och mer tydligt ju äldre jag blir (46 nu)
Är själv för närvarande dåligt allmänbildad på nutiden då jag är på väg mot utbrändhet och då kan jag inte stänga av smärta jag tar in från andra, så jag klarar inte av att se nyheter och liknande.
Är också mer åt det andliga hållet, gillar att diskutera livet, religioner, orsaker till att folk gör si eller så, tror ditt eller datt.
Saknar intellektuellt utbyte från en annan person, umgås med ytterst få då jag upplever att många är totalt ointressanta. Jag är troligen totalt ointressant för dem med