• Anonym (Vadväljerdu?)

    MILF eller Lammkött?

    Förr stack ju alltid mannen för en yngre kvinna, undrar bara om det stämmer fortfarande?

    Vad väljer ni om valet var fritt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden MILF eller Lammkött?
  • Anonym

    En MILF betraktar jag som lammkött, vad svarar jag då?

  • Anonym (Lammkött)

    Lammkött betydet yngre än en själv, alltså påtagligt yngre.

    Milf är en äldre puma

  • Anonym (Fittasomfitta)

    Tja ja knullar allt ja från lamm till granny. Fitta som fitta och allt har sin charm. Att få spetsa lilla Lisa 18 år eller Gunvor 65

  • Anonym (.....)
    Anonym (Lammkött) skrev 2018-12-18 07:37:05 följande:

    Lammkött betydet yngre än en själv, alltså påtagligt yngre.

    Milf är en äldre puma


    MILF Betyder Mum I Like to Fuck... Kan alltså lika gärna vara en 20 åring, enda kravet är att hon är en mamma...
  • Anonym (Lammkött)
    Anonym (.....) skrev 2018-12-18 08:13:16 följande:

    MILF Betyder Mum I Like to Fuck... Kan alltså lika gärna vara en 20 åring, enda kravet är att hon är en mamma...


    Ja det vet väl alla. Men ordet har fått en annan betydelse nu. Folk ser inte en 20-åring framför sig när de menar en milf. Gör du det?
  • Anonym (.....)
    Anonym (Lammkött) skrev 2018-12-18 08:14:59 följande:
    Ja det vet väl alla. Men ordet har fått en annan betydelse nu. Folk ser inte en 20-åring framför sig när de menar en milf. Gör du det?
    Jag är kvinna så milfs är inget jag går och funderar över.. blev själv kallad milf på den tiden det begav sig, dvs 24 år..
  • Anonym (Lammkött)
    Anonym (Fittasomfitta) skrev 2018-12-18 08:11:02 följande:

    Tja ja knullar allt ja från lamm till granny. Fitta som fitta och allt har sin charm. Att få spetsa lilla Lisa 18 år eller Gunvor 65


    Ser du kvinnor som objekt/hål annars också, eller är det bara i skydd av anonym på familjeliv?
  • Anonym (Lammkött)
    Anonym (Man 30) skrev 2018-12-18 11:47:00 följande:

    Det som man vill ha saknas ju !! GILF !!!


    Så du hade lämnat en kvinna i din ålder för en gammal tant? Eller menar du en ung granny?
Svar på tråden MILF eller Lammkött?