Fontänorgasm eller kiss?
Hej!
Skriver här efter som jag har funderingar över min nya tjej som jag nyligen har börjat träffa.
Innan vi började ha sex så pratade vi en hel del om erotik.
Då påstod hon att de va väldigt svårt för henne att komma både vaginalt och klitoris. Att manen måste lyckas förföra henne både i hjärna och kropp för att få henne att slappna av, bli kåt och kunna komma.
Under vårt första samlag så fick jag henne att komma vaginalt flera gånger och varje gång hon fick orgasm så kände jag att hon tryckte som att man skall kissa. Fontänorgasmerna som hon fick va väldigt varmt och kändes helt ok då de rann över kuken, magen. Så där klagar jag inte..
Men de jag tenderade att inte upptäcka var täcken på en äkta orgasm. Alltså skakningar, ögonen går upp så man bara ser ögonvitan, utmatning, mättnad eller att hon blev ömmare för beröring efter varje orgasm hon fick.
Så frågan är... Kan det vara så att hon låtsas få en orgasm eller tror att hon kommer för att hon så gärna vill, men aldrig har lyckats?
Under vårat samlag så fick hon orgasm säkert en 8 gånger och varje gång så va det en fontänorgasm. Detta var också första gången jag har upplevt en fontänorgasm så jag vet ju inte hur de skall lukta eller se ut. Har iallafall hört att de skall lukta söt och som slidsekret. Hennes luktade verklige inte så, utan snarare mera som kiss!
Tror ni det är kiss hon trycker ut eller är orgasmen blandad med kiss?
Eller kan de vara så dumt att hon inte vet hur en riktig orgasm skall kännas så att genom kissa på sig tror hon de är en orgasm?
Kan man lära eller öva in hos en tjej så att hon kan få en vanlig orgasm utan fontän?