• Anonym (Smeka)

Pulla till orgasm

Alla brudar!

Kommer jag att lyckas?? Jag vill ta mig tid att lära mig smeka/pulla min tjej till så småningom orgasm.

Jag kan lätt få henne att komma om jag går ned på henne :)

Ska man köra utan glid, lite glid, mycket glidmedel etc etc.

Hur gör ni själva från början till ni får orgasm??

• Svar på tråden Pulla till orgasm
  • Anonym (Elisa)

Det är definitivt lättast och bäst att du frågar henne för alla gör ju inte likadant.

• Anonym (Smeka)
    Anonym (Elisa) skrev 2018-12-18 10:41:24 följande:

Det är definitivt lättast och bäst att du frågar henne för alla gör ju inte likadant.

Tack. Håller med dig men nu är det så att hon är ganska blyg och har svårt för att prata om djup intimitet.

Och jag förstår ju att alla säkerligen är olika och attackeras olika. Tänkte att jag kanske kunde få lite olika uppslag som jag kunde utvärdera.
  • Anonym (Elisa)
    Anonym (Smeka) skrev 2018-12-18 10:50:54 följande:

Tack. Håller med dig men nu är det så att hon är ganska blyg och har svårt för att prata om djup intimitet.

Och jag förstår ju att alla säkerligen är olika och attackeras olika. Tänkte att jag kanske kunde få lite olika uppslag som jag kunde utvärdera.

Jag tror inte du kommer lyckas om hon inte själv kan berätta. Förutom att man kan tycka olika saker är olika skönt så har det ju också mycket att göra med hur just hennes kön ser ut och hur dina händer ser ut. Och såna saker som tryck (hur hårt), takt, variation, går ju bara att korrigera i stunden allteftersom det känns bra/mindre bra och det varierar ju också i takt med hur upphetsad man blir.

Jag skulle inte ens kunna berätta även om jag försökte.
  • Anonym (Elisa)

Men ... kommer hon när du slickar henne så har du ju många tips redan därifrån.

• New  Dawn

Då skulle jag rekommendera att du pullar henne medan du slickar henne, eller uppmuntrar henne att smeka klitoris själv medan du stimulerar henne inuti. Den senare varianten har hjälpt mig njuta mer vaginalt, för då kan jag styra lite själv. När orgasmen närmar sig smeker jag klitoris mindre (ibland håller jag nästan bara ett tryck mot klitoris). Då kan jag fokusera mer på känslan inuti och det ger mig de allra skönaste orgasmerna. Ibland behöver jag mer klitorisstimulans och då smeker jag mer där. Jag har vid några tillfällen fått orgasm av enbart vaginal stimulans, men det blir lite halvdant för mig. För mig är klitoris jätteviktigt för att liksom aktivera hela området, men det är ju olika för olika kvinnor, så ta reda på hur hon njuter bäst, genom att testa och fråga.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Smeka)
    Anonym (Elisa) skrev 2018-12-18 11:52:57 följande:

Men ... kommer hon när du slickar henne så har du ju många tips redan därifrån.

Det är sant. Men är lättare med tungan tycker jag..mer feeling liksom.

Det är nog som du säger, blir svårt om jag inte får styrning i rätt riktning!!
  • Anonym (Smeka)
    New Dawn skrev 2018-12-18 13:18:08 följande:

Då skulle jag rekommendera att du pullar henne medan du slickar henne, eller uppmuntrar henne att smeka klitoris själv medan du stimulerar henne inuti. Den senare varianten har hjälpt mig njuta mer vaginalt, för då kan jag styra lite själv. När orgasmen närmar sig smeker jag klitoris mindre (ibland håller jag nästan bara ett tryck mot klitoris). Då kan jag fokusera mer på känslan inuti och det ger mig de allra skönaste orgasmerna. Ibland behöver jag mer klitorisstimulans och då smeker jag mer där. Jag har vid några tillfällen fått orgasm av enbart vaginal stimulans, men det blir lite halvdant för mig. För mig är klitoris jätteviktigt för att liksom aktivera hela området, men det är ju olika för olika kvinnor, så ta reda på hur hon njuter bäst, genom att testa och fråga.

Bra tips. Hon är dock inte så pratig av sig när vi är intima. Skulle vara jätte nice om hon hjälpte sig själv och fick orgasm under penetration. Men jag tror hon tycker det blir lite för pinigt att pilla på sig själv när jag är i närheten.
Svar på tråden Pulla till orgasm