Uppslitande skillmässa
Hej.
Jag går genom en för mg och familjen en traumatisk tid. Jag har varit gift i nästan 25 år och har vuxna barn. I somras träffade jag en ny man och förr pladask. Mitt fel varat jag vid ett tillfälle inledde en ny relation medan jag var gift dock berättade jag om det ioch sa att jagville skiljas direkt. Vi är skilda nu. Min nya kärlek bor 50 mil härifrån och mina barn vägrar höra något om mitt liv. Jag är ignorerad. Jag har förlorat vänner och familj och mår dåligt. Jag bor kvar i min stad för tillfället men vill flytta, men får så mycket hat och ilska. Jag har förlorat massor. Hur långt id ska det behöva ta innan barnen kommer över att jag vill ha ett nyttliv? Och respekterar mina val. Även om jag flyttar är det några timmar bort. De är 19 och 24 år. Hur ska jag göra? De vill att jag bryter med honom helt. Tilläggas ska att jag har varit som så många andra kvinnor, knuten i familjen . Jag har också velat skiljas sedan flera år men inte tagit mig ur det. Men jag får ingen sympati eller ens förlåtelse från något håll.