Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Värdering hus

Anonym (Anonym) skrev 2018-12-26 12:30:57 följande:

Hej, hoppas det är okej att fråga dig en sak..

Jo, det är så att jag och min sambo glider ifrån varandra mer och mer. Så jag har funderingar på att ta över hans lån i vårat hus så att han kan köpa nytt boende.

Skulle du kunna berätta lite om hur man gör?

Starta en egen tråd?
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-12-27 16:33:55 följande:

Och hur ska jag som anonym, få hjälp av någon annan som är anonym i en annan Anonym tråd..?

Du lägger såklart ut DIN fråga i en egen tråd istället för att kapa någon annans. Svårt att förstå?
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-12-27 16:50:24 följande:

Men varför får andra inte be om hjälp, bara för att det är någon annan som startade tråden. Det finns ju 1000-tals trådar och det är ju inte säkert att denna Anonyma som ger hjälp hittar till min tråd, om jag skulle starta en.

Är det du som är TS?

Antar att du inte varit här särskilt länge. Tillhör vanligt hyfs.
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-12-27 16:50:24 följande:

Men varför får andra inte be om hjälp, bara för att det är någon annan som startade tråden. Det finns ju 1000-tals trådar och det är ju inte säkert att denna Anonyma som ger hjälp hittar till min tråd, om jag skulle starta en.

Är det du som är TS?

Antar att du inte varit här särskilt länge. Tillhör vanligt hyfs.
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-12-27 17:01:32 följande:

Jag har varit här sedan 2005. Jag vill inte att någon blir arg eller tar illa upp.. Jag ville bara få lite tips och råd jag också - precis som du fick. Och "rådgivare" verkar inte ta illa upp att jag frågade, så då tycker jag inte att jag gjort något fel.

Nej det klart du inte tycker. Jävligt irriterande bara när trådar går ot efter bara 2 inlägg. Nu ska jag i alla fall sluta sabba ts tråd och hoppas på att diskussionen kommer på rätt spår igen.
Svar på tråden Värdering hus