• Anonym (Pryd?)

    Hej mitt älskade luder...

    Min kille började ett telefonsamtal så med mig igår.

    Visserligen med kärlek i rösten men jag sa stopp.

    Är jag känslig?

  • Svar på tråden Hej mitt älskade luder...
  • älskamigmucho

    Så olika hur man tycker om att bli kallad. Jag älskar riktigt dirty snack.... tänder på att kallas allt möjligt av de män jag för tillfället har. Gillar att kåta upp dem ordentligt. Både via sms o telefonsamtal. Gärna skicka ett mail till hans jobbmail där jag tex presenterar mig som att den hora han beställt är färdig att knullas etc. Har chockat vissa som inte känner mig så väl men alltid fallit väl ut ....

  • Anonym (lollo)

    varken  Hora eller  Luder är inte accepterat höra från den man älskar

  • älskamigmucho

    Beror väl på vad man o den andre tänder på....

  • Anonym (EN)
    Anonym (lollo) skrev 2019-01-05 10:53:08 följande:

    varken  Hora eller  Luder är inte accepterat höra från den man älskar


    Det kan det absolut vara men då är det ju något man har kommit överens om
  • J a d e

    Men varför behöver du internet i denna fråga? Du fann det avtändande/idiotiskt/äckligt/konstigt/annat. Räcker inte det? 

  • Pussan
    EmberEyes skrev 2019-01-04 23:59:52 följande:
    Mycket spännande. Jag blir bara matt av tanken. Eller ännu värre, att någon tonåring skulle ringa upp min fiktiva dotter och kalla henne för luder, bara sådär...
    Det förstår jag mycket väl, men att ringa någon bara sådär... var det väl inte tal om. 
    Och jag talar bara för egen del, gamla kärringen. 
  • Pussan
    Anonym (lollo) skrev 2019-01-05 10:53:08 följande:

    varken  Hora eller  Luder är inte accepterat höra från den man älskar


    Båda är alltså ok då
    Inget av uttrycken är inte accepterat?
  • Pussan
    älskamigmucho skrev 2019-01-05 08:26:50 följande:

    Så olika hur man tycker om att bli kallad. Jag älskar riktigt dirty snack.... tänder på att kallas allt möjligt av de män jag för tillfället har. Gillar att kåta upp dem ordentligt. Både via sms o telefonsamtal. Gärna skicka ett mail till hans jobbmail där jag tex presenterar mig som att den hora han beställt är färdig att knullas etc. Har chockat vissa som inte känner mig så väl men alltid fallit väl ut ....


    Det mailet ska jag använda, tack för tipset!
  • Tom Araya
    Anonym (Pryd?) skrev 2019-01-03 20:01:33 följande:

    Min kille började ett telefonsamtal så med mig igår.

    Visserligen med kärlek i rösten men jag sa stopp.

    Är jag känslig?


    Du har en åsikt om detta, vilket du naturligtvis har all rätt att ha och du förmedlade den åsikten. Det finns inget överkänsligt i det.

    Jag kan däremot tycka att det var okänsligt av honom att bruka det ordet som tillatal till dig, utan att du antytt att du skulle uppskatta det.
  • EmberEyes
    älskamigmucho skrev 2019-01-05 08:26:50 följande:

    Så olika hur man tycker om att bli kallad. Jag älskar riktigt dirty snack.... tänder på att kallas allt möjligt av de män jag för tillfället har. Gillar att kåta upp dem ordentligt. Både via sms o telefonsamtal. Gärna skicka ett mail till hans jobbmail där jag tex presenterar mig som att den hora han beställt är färdig att knullas etc. Har chockat vissa som inte känner mig så väl men alltid fallit väl ut ....


    Det är en enorm skillnad på att kalla sig själv hora helt utan att sondera terrängen först, och att bli kallad hora av någon annan helt utan att ha sonderat terrängen först.
  • Anonym (Pryd?)

    Tack för feedback.

    Han bad om ursäkt , trodde jag gillade sånt snack.

    Men nu vet han

  • edion

    Härlig tråd, vore skönt att få kontakt med kvinnorna som gillar att höra sånt. Kanske skulle pigga upp på jobbet.

  • Anonym (Ala)
    edion skrev 2019-01-23 03:59:52 följande:

    Härlig tråd, vore skönt att få kontakt med kvinnorna som gillar att höra sånt. Kanske skulle pigga upp på jobbet.


    Ja lite kvinnofientlighet och nedvärdering är ju alltid något som piggar upp..

    Kanske ska börja handla på maken med -hel älskade lilla bög- eller -hej mini snoppen- eftersom det ska bara så ok att trycka ner varandra?
  • Anonym (Ala)

    TS kille -hel mitt älskade luder-.

    TS -hej hopp lillesnopp-

    :) testa och se om han också är -känslig-

  • edion
    Anonym (Ala) skrev 2019-01-23 07:02:38 följande:
    Ja lite kvinnofientlighet och nedvärdering är ju alltid något som piggar upp..

    Kanske ska börja handla på maken med -hel älskade lilla bög- eller -hej mini snoppen- eftersom det ska bara så ok att trycka ner varandra?
    Alltså att förnerda kvinnor utanför en trygg zon där regler sätts upp och alla är med på det är fel. Lika så män såklart. Allt som förnedrar ska bygga på förtroende och tydliga linjer.
  • KimLinnefeldt

    Du har rätt till din upplevelse. Om du inte gillar att han säger så, så säg ifrån.

    Han kanske ville testa om du är öppen för att leka dominanslekar. Det behöver inte alls betyda att han vill förtrycka dig, kan vara en lek med känslor för att han känner sig trygg med dig. 

    Så omvänt: Om det pirrar när han säger så, så be honom om mer...

  • Anonym (Ala)
    edion skrev 2019-01-23 12:38:42 följande:

    Alltså att förnerda kvinnor utanför en trygg zon där regler sätts upp och alla är med på det är fel. Lika så män såklart. Allt som förnedrar ska bygga på förtroende och tydliga linjer.


    Varför går vissa ens igång på det? Det är ju egentligen ett väldigt stört!
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Ala) skrev 2019-01-23 17:57:01 följande:
    Varför går vissa ens igång på det? Det är ju egentligen ett väldigt stört!
    Är det väldigt stört att titta på våldsamma filmer? Zombiefilmer där blodet rinner? 
Svar på tråden Hej mitt älskade luder...