Inlägg från: AndreaBD |Visa alla inlägg
  • AndreaBD

Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?

Det är ungefär 15 år sedan jag var med på mötesplatsen. Det var då (jag har ingen koll alls hur det är nu) något som passade även de som inte var ungdomar längre. Som kvinna fick man ju några meddelanden. Och jag svarade alltid på seriösa såna.

Men även där hände inte mycket. Många män som hängde där var bara ute efter sex och äventyr. Några få var seriösa och om de inte passade mig som partner, så var jag snart kompis med dem. Vissa också i andra delar av landet, och jag var då inte flyttbar pga barn. Vi försökte också gå ut tillsammans, några stycken. Det hade ju varit bra om några killar hade varit med, då hade man träffat några med en gång. Men det var bara tjejer (kvinnor mellan 35 och 55) som gick ut tillsammans. Jag tyckte det var kanske en bra idé, så jag provade en gång kolla om någon ville hänga med och åka skidor. Hittade en, gillade honom också, men det var tyvärr inte ömsesidigt. Jag hittade i alla fall ingen partner där på 2 år. Om man inte räknar en som ändrade sig efter kort tid. Dvs. vi hann vara "ihop" några dagar eller så innan han ändrade sig.

Svar på tråden Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?