Ofta samma mystiska felmeddelande
Jorå, visst känner man igen det där felmeddelandet. Irriterande men just nu störs jag allra mest av den där f*****g reklamen som ständigt poppar upp och täcker halva sidan (använder Safari).
Jorå, visst känner man igen det där felmeddelandet. Irriterande men just nu störs jag allra mest av den där f*****g reklamen som ständigt poppar upp och täcker halva sidan (använder Safari).
Reklam är sällan jag får upp. Kanske beror på att jag alltid går in på gamla F.L? Värst är "stampandet"- det tar ju evigheter att ladda ner/bläddra från sida till sida! Jag påminns om den tiden man bara hade modem med timglaset som fanns då medans det rullade fram- man hann typ gå och koka kaffe och samma nu!
Jag får sällan nya F.L att funka ens ö.h.t. Provade gå in nu- kom bara till startsidan. Modem ja, jösses så segt det var! Och när man startade- det ringde och tutade och tjöt hur länge som helst. Tur du slapp den tiden! Jag är född på stenåldern och det fanns inte ens datorer när jag gick i skolan.
Nästan allt var bättre förr. Lugnare, man umgicks mer, ingen störde med mobilprat, folk gjorde saker tillsammans, barn lekte. Jag är nog rätt nostalgisk av mig.