• Anonym (Ledsen)

    Våldtäkt

    Jag blev i slutet av 2018 våldtagen.

    Jag vågade inte anmäla men min kompis hjälpte till så de blev en anmälan.

    Jag va på koll .

    Och jag va på förhör.

    Jag börjar komma igång med mitt liv och går på samtal osv..

    Men i förrgår , ringer de i telefon.

    De är socialen de va så att polisen hade gjort en oros anmälan på grund av att dom tyckte de va stökigt åh ville veta allt vad som hade hänt osv de va bara pang pang på..

    Jag brött ihop..

    Visst de va stökigt hemma hos mig den dagen men de är ju inte så att jag har de så hela tiden. Å jag ville helst inte städa den dagen heller. Vem har inte stökigt i bland..? Jag vet inte riktigt vad jag vill med detta men de känns ju förjävligt. Jag tar hand om mina barn iaf fast ja har de stökigt ibland ..

  • Svar på tråden Våldtäkt
  • Pope Joan II
    Anonym (Ledsen) skrev 2019-01-08 22:02:38 följande:

    Jag blev i slutet av 2018 våldtagen.

    Jag vågade inte anmäla men min kompis hjälpte till så de blev en anmälan.

    Jag va på koll .

    Och jag va på förhör.

    Jag börjar komma igång med mitt liv och går på samtal osv..

    Men i förrgår , ringer de i telefon.

    De är socialen de va så att polisen hade gjort en oros anmälan på grund av att dom tyckte de va stökigt åh ville veta allt vad som hade hänt osv de va bara pang pang på..

    Jag brött ihop..

    Visst de va stökigt hemma hos mig den dagen men de är ju inte så att jag har de så hela tiden. Å jag ville helst inte städa den dagen heller. Vem har inte stökigt i bland..? Jag vet inte riktigt vad jag vill med detta men de känns ju förjävligt. Jag tar hand om mina barn iaf fast ja har de stökigt ibland ..


    Polisen har sett det mesta och har stor tolerans när det gäller stökiga hem, så om de tyckte det fanns anledning att orosanmäla så finns det ordentlig grund för det. 
Svar på tråden Våldtäkt