• Anonym (Kär)

Skulle du kunna gifta dig med en somalisk man?

Hittade inget bättre rum än relationsproblem ????

Så. Jag är 32 år. Och kär i en 2 år yngre kille/man. Han är från Somalia. Jag har sen tidigare en dotter med en svensk man. Denna killeman är världens finaste och jag kan verkligen tänka mig ett liv med honom. Han jobbar som undersköterska och är skitfin i sitt jobb. Men han är dålig på svenska,har inte körkort och han var oskuld innan vi träffades(han är väldigt blyg) för 3 månader sen. Jag VET att jag låter som ett asshole men att bra med en från ett muslimskt land gör mig lite osäker. Samt att han inte är bäst på svenska då det ofta gör att vi missförstår varann???? jag vill inte framstå som en skitskalle men jag förstår ju att jag gör det...Någon som är gift med en somalier och har barn som har en solskenshistoria att berätta? Jag går omkring och tänker en massa negativ skit som jag inte orkar med. Kanske mest för att jag inte känner en enda i vår lilla stad som är med en afrikansk man,så jag känner mig som en Alien ...snälla inga påhopp.

• Svar på tråden Skulle du kunna gifta dig med en somalisk man?
  • Anonym (Stina)

Fast du kan väl låta det gå aningens mer än 3 månader innan du funderar påsatt gifta dig med honom? Väntar du i 2 år så kommer du ju se hur de utvecklar sig.

• Anonym (Kär)

[quote=79357970][quote-nick]Anonym (Stina) skrev 2019-01-13 08:20:46 följande:[/quote-nick]Fast du kan väl låta det gå aningens mer än 3 månader innan du funderar påsatt gifta dig med honom? Väntar du i 2 år så kommer du ju se hur de utvecklar sig.[/

Jag vill inte slösa hans eller mina år på något som inte blir något. Jag är inte 20...han vill ha barn och jag med. Men återigen är jag inte yngst. Och jag vill inte ha barn då jag är 40...nog tycker jag att man ska fundera innan man går vidare på om det kommer funka i längden. Jag skrev detta för att se om det fanns andra i liknande sits.

• Anonym (Almima)