• Anonym (Kär)

Skulle du kunna gifta dig med en somalisk man?

Hittade inget bättre rum än relationsproblem ????

Så. Jag är 32 år. Och kär i en 2 år yngre kille/man. Han är från Somalia. Jag har sen tidigare en dotter med en svensk man. Denna killeman är världens finaste och jag kan verkligen tänka mig ett liv med honom. Han jobbar som undersköterska och är skitfin i sitt jobb. Men han är dålig på svenska,har inte körkort och han var oskuld innan vi träffades(han är väldigt blyg) för 3 månader sen. Jag VET att jag låter som ett asshole men att bra med en från ett muslimskt land gör mig lite osäker. Samt att han inte är bäst på svenska då det ofta gör att vi missförstår varann???? jag vill inte framstå som en skitskalle men jag förstår ju att jag gör det...Någon som är gift med en somalier och har barn som har en solskenshistoria att berätta? Jag går omkring och tänker en massa negativ skit som jag inte orkar med. Kanske mest för att jag inte känner en enda i vår lilla stad som är med en afrikansk man,så jag känner mig som en Alien ...snälla inga påhopp.

• Svar på tråden Skulle du kunna gifta dig med en somalisk man?
  • Anonym (Tyvärr)

När jag väljer partner väljer jag någon som jag känner igen mig själv i, någon som jag har liknande åsikter och värderingar med och någon som jag känner att jag kommer kunna leva med dag ut och dag in utan att bråka och tjafsa och även kunna uppfostra ett barn tillsammans med utan att bråka om uppfostran ..det skulle jag aldrig hitta i en somalisk man.

• Anonym (eee)
    Anonym (Kär) skrev 2019-01-13 07:31:50 följande: