• Deceree1

Gå vidare efter lång relation?

Hej. Jag va tillsammans med en kille i 12 år. Han gjorde slut. I början fick jag lite panik men jag beslutade mig för att flytta till en annan stad. Jag o hunden. Jah har inte ångrat mig en sekund, jag har fått nya vänner o jag älskar min lägenhet, o nära till havet 200 m kanske. Livet leker o jag stormtrivs. Jag har ganska mycke intressen o hobbies så ja känner mig aldrig ensam.

• Deceree1

[quote=79711432][quote-nick]Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-06-24 06:38:03 följande:[/quote-nick]Vad kul att det blev så bra! Känner du ingen stress att hitta ngn ny?

Barn?[/

Nej nej, ingen stress över det. Jag har blivit mer o mer att jag trivs i mitt eget sällskap. Jag har som sagt massor av intressen så de finns alltid nåt att göra.

När han gjorde slut fick inte jag nån lägenhet. De tog två år så dom två åren bodde jag hos honom. Kanske va de så att jag bearbetade det under dom två åren, ja vet inte. Men jag stormtrivs.

Vi är jättebra vänner o umgås en hel del men bara på kompisplan. Han va min själsfrände när vi va ihop. Nu är han min själsfrände på ett annat sätt. Jag är glad o tacksam att han finn o han också.

Jag har ett barn som är 29 år så ingen panik alls. För gammal :)))))

Svar på tråden Gå vidare efter lång relation?