Orkar inte vara hemma :P
Tjo!
Vill bara börja med att anledningen till att jag inte vill vara hemma är inte för att min familj behandlar mig fel på något sätt. Dem gör ingenting fel och dem gör sitt bästa!
Okej, så jag vet själv inte riktigt varför jag inte orkar vara hemma. Jag är 16 år och jag vill mer än gärna flytta hemifrån. Men jag är 16 så jag kan liksom inte göra det.
Jag känner liksom bara att jag inte orkar med min familj. Jag vet inte varför för de gör inget som får mig att inte vilja bo hemma. Men jag bara orkar inte. Asså jag är typ aldrig ensam hemma så det kanske är därför jag känner såhär? Idk. Men på sista tiden så har jag känt såhär lite mer. När skoldagen är slut så känner jag att jag inte vill åka hem. Så när jag tar bussen så brukar jag gå av 2 hållplatser innan min och promenerar resten av vägen hem. Why tho?
Jag bara fattar inte varför jag känner såhär för jag har basically bästa familjen man kan be om. Vi har inte problem med något men jag bara pallar inget. Och jag känner att jag bara vill ha en anledning till att lämna allt. Asså verkligen allt.
Vill bara ta allt jag behöver för att överleva och sen dra. Önskar typ att något skulle hända så jag inte behöver känna att jag inte kan lämna. Vill bara kunna lämna...
//gbg4real