varför barnförsäkring?
Av samma anledning som man tecknar bilförsäkring, hemförsäkring, olycksfallsförsäkring etc.
För att man hoppas på att aldrig behöva använda den.
Av samma anledning som man tecknar bilförsäkring, hemförsäkring, olycksfallsförsäkring etc.
För att man hoppas på att aldrig behöva använda den.
Jag har bara bilförsäkring
Men hemmet, barnen och katten tänker jag inte lägga pengar på, försäkringar är dyrt så in i helvete och utnyttjar man dom aldrig kommer det ju andra försäkringstagare till gagn.
Jag har bara bilförsäkring
Men hemmet, barnen och katten tänker jag inte lägga pengar på, försäkringar är dyrt så in i helvete och utnyttjar man dom aldrig kommer det ju andra försäkringstagare till gagn.
öh jo, han har försäkrat min bostad och allt löst som är däri han har varit där och fotat så jag är helt säker
DET ÄR VÄRDENS LÄGENHET OCH MÖBLER SON DESSUTOM SITTER IHOP MED HANS LÄGENHET, EN DÖRR EMELLAN OCH TVÅ INGÅNGAR.
HAN HAR EN FÖRSÄKRING SOM TÄCKER DEN DEL JAG BOR I OCH ALLT LÖSÖRE I DEN.
HUR MÅNGA GÅNGER SKA JAG BEHÖVA SKRIVA SAMMA SAK
DET ÄR HYRESVÄRDENS HEM OCH HANS FÖRSÄKRING ALLT LÖSÖRE RÄKNAS SOM HANS
Vad är det DU inte förstår? Händer det bostaden är den han som begär pengar för allt på SIN försäkring för SIN bostad.
Nä, jag personligen täcks inte, men bostaden gör det!
Nötter, det är ju inte mina saker utan hans!
Det är ingen uthyrningsdel, det är en våning med två ingångar och en skjutdörr mellan som gör att det endast räknas som en våning gällande försäkring. Och alla möbler och inredning tillhör en och samma våning/försäkring. Dvs värden står för allt!
Dessutom så går en brandvarnare/sensor igång så kommer brandkåren direkt om vi inte hinner ringa och säga att det är falsklarm så jag är inte alls orolig.
Gällande mina barns kläder och saker är jag inte allt orolig heller och min mobil har en egen försäkring.
Den försäkringen betalar jag via mitt företag, dessutom är risken större att en mobil spricker i glaset än att barnen skadas allvarligt.
Om du istället för att gissa läser vad jag skriver. Det lilla jag äger kan jag gott vara utan om det hände något. Men som jag skrev så är värden ägare av det mesta. Och nej jag bor varken som sambo eller i föräldrahemmet och jag betalar hyra till min värd varje månad.
Hela våningen är hans och allt däri, det ingår i hans försäkring!!!!!!!!!!!!
Jag är varken upptagen i någon försäkring eller skriven på adressen händer det något så har värden ?orsakat? det själv enligt honom.
Försäkringsbolaget behöver ju inte veta att jag bor/bott där. Inte svårare än så.. gud vad du krånglar till allt i ditt huvud
Är det bedrägeri att försäkra sin våning som man bor i?
Allt är hans pucko!
Eller ska jag försäkra samma våning en gång till? Man kan bara ha en försäkring på samma lägenhet för det är åter EN OCH SAMMA LÄGENHET FAST MED TVÅ INGÄNGAR
Tack men jag klarar mig utan försäkring ser du! Vi har klarat ev skador innan serdu på värdens försäkring så jag vet med säkerhet
Försäkrar bara det som är av värde separat