• avslappnad

    Hur kommer ni snabbast tjejer

    En fråga till er tjejer. Vilken typ av sex får er att komma snabbt?

  • Svar på tråden Hur kommer ni snabbast tjejer
  • Anonym (40+ kvinna)

    Antingen genom att stimulera klitoris med handen/fingrarna.

    Oralt går ju snabbast om han vet vad han gör.

  • Anonym (Tjej 34)

    När jag gör det själv. Finns det en partner i rummet kommer tidspressen och prestationsångesten och det är nästan omöjligt.

  • Anonym (E)

    Det tar en reklamfilm på tvn för mig att få i genomsnitt 2-3orgasmer om min man använder en wand på mig och kör på klittan.

    Det är klitorisstimulans som gör att jag kommer snabbast oavsett metod. Men allra snabbast med en wand.

  • Anonym (Tjej)

    Metod 1: Killen på rygg, jag ligger ovanpå (dvs sitter inte upp) och gnider klitoris mot hans blygdben då vi har sex. Funkar även om vi inte har sex/han kommit redan genom att granska låret och gnida mot det istället.

    Metod 2: Jag liggande på mage, han ligger ovanpå, håller sig upp på armarna och har ena handen under mig som jag gnider klitoris mot medans vi har sex.

  • Anonym (Tjej)

    Med metod 2 kan jag själv hålla ngt vibrerande under också.

  • Anonym (Man)
    Anonym (E) skrev 2019-01-19 12:51:25 följande:

    Det tar en reklamfilm på tvn för mig att få i genomsnitt 2-3orgasmer om min man använder en wand på mig och kör på klittan.

    Det är klitorisstimulans som gör att jag kommer snabbast oavsett metod. Men allra snabbast med en wand.


    Intressant med en sådan Wand. Har läst lite om de och de verkar effektiva. Har du provat en Satisfyer eller liknande och kan jämföra den mot en Wand?
  • Joyho

    Snabbast kommer jag om jag gör det själv, men hur kul är det?! Inte speciellt skönt, men nödvändigt.

    Skönast kommer jag om min man slickar mig. Han är grym med sin tunga.

  • Anonym (mr)

    Behöver bara penetrera min tjej, sen gör hon sin "grej" och hon kommer inom en minut, bra när man har bråttom.

  • Anonym (Äre dä härre ä party?)

    Intensiv stimulering av klitoris. Antingen med fingrar eller Satisfyer Pro 2, dock inte på egen hand utan när sambon är med.

  • Anonym (E)
    Anonym (Man) skrev 2019-01-19 14:37:23 följande:

    Intressant med en sådan Wand. Har läst lite om de och de verkar effektiva. Har du provat en Satisfyer eller liknande och kan jämföra den mot en Wand?


    Gillar inte vacum som det blir av satisfyern, men många gör ju.

    Varför vill du att din tjej ska komma så snabbt?
  • Anonym (H)

    När jag är ensam och fingrar mig själv på klitoris. Har aldrig kunnat komma med en man.

  • Anonym (Man)
    Anonym (E) skrev 2019-01-19 18:06:37 följande:

    Gillar inte vacum som det blir av satisfyern, men många gör ju.

    Varför vill du att din tjej ska komma så snabbt?


    Inte för att det spelar roll men det blir inte vakuum utan Satisfyern avger luftpuffar. Har du provat en eller?

    Jag gillar när hon kommer helt enkelt! Det bästa som finns är när hon får orgasm. Det behöver egentligen inte gå snabbt men jag tänker om man kommer snabbt, så är vägen dit även skön, man man kan inte hålla sig. Tar det typ 20 minuter att komma måste man jobba för att få orgasm, därför tycker jag det är roligt om hon kommer snabbt. Plus att hon har tid och ork att komma en gång till med (eller flera). Sen brukar jag även reta henne och inte låta henne komma så snabbt och då blir hon frustrerad - på ett roligt sätt. Hon får komma i slutändan ändå. En gång när hon pep att hon ville komma så nekade jag henne och sa att vi skulle vänta tills nästa dag, jag ville ha henne otillfredsställd och kåt och lyckades väldigt bra måste jag medge, vi knullade i köket morgonen efteråt (barnen sov) och hon var våt som en tvättsvamp direkt. Haha..
  • Anonym (Frågan är felställd ;))

    Genom sex har jag inte fått till det än, men på egen hand går det snabbast med väldigt intensiv klitorisstimulering (kan då få till det på en minut eller två). Men för fasen, man vill ju inte att det går snabbt! Har aldrig förstått grejen med att komma snabbt, varför skulle man vilja att något så trevligt tar slut? Jag brukar som absolut minst ta en kvart, annars känns det poänglöst, men har jag tid så kan jag lätt dra ut på det i 30-40 minuter - och då är det bara till första orgasmen ;) Efter den tar jag och andas i en minut, sedan på'n igen för det är skönare andra gången! För runda två nöjer jag min med 10-20 minuter, och varför inte ta en trea på ytterligare 10-20 minuter därefter? Allt som allt kan jag alltså lätt hålla på en bra bit över en timme, men tycker att åtminstone en halvtimme är rimligt för att det ska kännas tillfredsställande, haha. Ska det vara så ska det vara ordentligt, jag har ingen brådska!

  • villbusa
    Anonym (Frågan är felställd ;)) skrev 2019-01-20 00:07:38 följande:

    Genom sex har jag inte fått till det än, men på egen hand går det snabbast med väldigt intensiv klitorisstimulering (kan då få till det på en minut eller två). Men för fasen, man vill ju inte att det går snabbt! Har aldrig förstått grejen med att komma snabbt, varför skulle man vilja att något så trevligt tar slut? Jag brukar som absolut minst ta en kvart, annars känns det poänglöst, men har jag tid så kan jag lätt dra ut på det i 30-40 minuter - och då är det bara till första orgasmen ;) Efter den tar jag och andas i en minut, sedan på'n igen för det är skönare andra gången! För runda två nöjer jag min med 10-20 minuter, och varför inte ta en trea på ytterligare 10-20 minuter därefter? Allt som allt kan jag alltså lätt hålla på en bra bit över en timme, men tycker att åtminstone en halvtimme är rimligt för att det ska kännas tillfredsställande, haha. Ska det vara så ska det vara ordentligt, jag har ingen brådska!


    Låter som härliga stunder med dig själv! Ingen som.tar lika skönt hand om din klitta med tunga o fingrar? Tycker det är fantastiskt upphetsande att smeka slicka o massera kvinnans klitoris mär hon vill njuta länge!
  • Anonym (Frågan är felställd ;))
    villbusa skrev 2019-01-20 00:14:20 följande:
    Låter som härliga stunder med dig själv! Ingen som.tar lika skönt hand om din klitta med tunga o fingrar? Tycker det är fantastiskt upphetsande att smeka slicka o massera kvinnans klitoris mär hon vill njuta länge!
    Ärligt talat tror jag det är svårt för någon annan att göra det lika bra eftersom den inte kan känna hur det känns och anpassa därefter, you know? Det är lättare för någon annan att "göra fel" medan jag själv kan göra 100% exakt som jag vill :P Snabbare, mjukare, annan vinkel, vad det än handlar om så kan jag känns precis vad som behövs. En annan person kan ju inte känna det så då blir det svårt att göra det lika bra. Dock är det ju då istället trevligt med intimiteten i att dela njutningen med sin partner!
  • Anonym (Jag)
    avslappnad skrev 2019-01-19 11:37:50 följande:

    En fråga till er tjejer. Vilken typ av sex får er att komma snabbt?


    Analt eller vid onani.
  • villbusa
    Anonym (Frågan är felställd ;)) skrev 2019-01-20 21:54:37 följande:

    Ärligt talat tror jag det är svårt för någon annan att göra det lika bra eftersom den inte kan känna hur det känns och anpassa därefter, you know? Det är lättare för någon annan att "göra fel" medan jag själv kan göra 100% exakt som jag vill :P Snabbare, mjukare, annan vinkel, vad det än handlar om så kan jag känns precis vad som behövs. En annan person kan ju inte känna det så då blir det svårt att göra det lika bra. Dock är det ju då istället trevligt med intimiteten i att dela njutningen med sin partner!


    Ja det är sant att det ibland inte är helt lättläst vad damen vill ha... men är du bara tydlig så går det ju lättare..
  • Pentra

    Jag kommer oftast snabbast av onani genom klitorisstimulans. Det skönaste sättet att komma på är dock genom att få oralsex och samtidigt bli fingrad; dvs. om min partner vet hur det skall göras. ;-P Men; ett undantag; en gång kom jag supersnabbt, ja, oväntat snabbt. Jag kom direkt, medan jag började leka in min analstav; hann bara få in den någon cm innan det var "kört". ... Men, allra bäst och skönast är att man med gott samvete kunna låta det ta tid, dra ut på det, och njuta lagom länge, innan man tillåer sig, eller tillåts, att komma. Med vänlig hälsning, Pentra

Svar på tråden Hur kommer ni snabbast tjejer