• Anonym (unglust)

    varför tycker inte kvinnor om män som tycker om unga kvinnor?

    jag tycker att unga kvinnor är vackra och sexiga.
    det är många män som tycker det.
    sen är de inte lika bittra som äldre kvinnor.
    är det därför kvinnor har problem med att män gillar unga kvinnor?
    för att ni är bittra.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-01-23 10:27
    många hakade upp sig på att jag använde ordet bitter.
    mitt fel.
    avundsjuka var mer det jag menade.
    jag tror att lika många kommer haka upp sig på det också.

  • Svar på tråden varför tycker inte kvinnor om män som tycker om unga kvinnor?
  • Anonym (XY)

    Som en ung kvinna, nej. Det är för att det är obehagligt när "män" i min pappas ålder stirrar på mig och inbillar sig att jag vill ha dem.

  • AnnaZL

    Mina egna erfarenheter har visat att män som enbart söker yngre kvinnor är mer traditionella och inskränkta i allmänhet. De är också mer intresserade av kvinnans kropp än av henne som person och vill ofta ha ett förhållande där de bestämmer det mesta, vilket är lättare att göra när din partner är yngre och mer osäker.


    Sedan kanske jag inte skulle gå så långt att säga att jag "inte tycker om" dem, det finns folk med dessa preferenser som jag inte alls tycker illa om. Dock är de ointressanta för mig som partners.

  • Anonym (unglust)
    AnnaZL skrev 2019-01-22 08:52:29 följande:

    Mina egna erfarenheter har visat att män som enbart söker yngre kvinnor är mer traditionella och inskränkta i allmänhet. De är också mer intresserade av kvinnans kropp än av henne som person och vill ofta ha ett förhållande där de bestämmer det mesta, vilket är lättare att göra när din partner är yngre och mer osäker.


    Sedan kanske jag inte skulle gå så långt att säga att jag "inte tycker om" dem, det finns folk med dessa preferenser som jag inte alls tycker illa om. Dock är de ointressanta för mig som partners.


    tror du att det finns män som gillar unga kvinnor, men inte enbart söker yngre?
  • CitronTulo

    Det är en väldigt skillnad att tycka att unga människor (både tjejer och killar) är vackra och fina, till att ragga på dem!

    När jag själv var ung tyckte jag inte att det var särskilt upphetsande med äldre män som fällde massor kommentarer om hur man såg ut eller vad de skulle vilja göra med mig om de fick chansen!
    Nu som lite äldre lider jag med flickstackarna som behöver utstå liknande av "gubbar" i min egen ålder.

  • Anonym (unglust)

    såhär tycker jag:
    livet är kort.
    jag gillar det som är vackert.
    jag gillar sex.
    alla unga kvinnor är inte hjälplösa offer.
    många är roliga, smarta och självständiga.
    vet själva vad de vill.
    om man får varann att må bra, då är det bra.
    tycker jag.
    för livet är kort. jag tycker det är roligare att ha roligt och att må bra.

  • Anonym (unglust)
    CitronTulo skrev 2019-01-22 08:59:26 följande:

    Det är en väldigt skillnad att tycka att unga människor (både tjejer och killar) är vackra och fina, till att ragga på dem!

    När jag själv var ung tyckte jag inte att det var särskilt upphetsande med äldre män som fällde massor kommentarer om hur man såg ut eller vad de skulle vilja göra med mig om de fick chansen!
    Nu som lite äldre lider jag med flickstackarna som behöver utstå liknande av "gubbar" i min egen ålder.


    ja det kan inte vara roligt.
  • Anonym (unglust)
    Anonym (XY) skrev 2019-01-22 08:46:46 följande:

    Som en ung kvinna, nej. Det är för att det är obehagligt när "män" i min pappas ålder stirrar på mig och inbillar sig att jag vill ha dem.


    ok, inte din grej.
  • Fjäril kär

    Det finns två varianter av dessa män.

    Män som vill ha en yngre livspartner , kan spelreglerna och som beter sig vettigt och korrekt precis som vilken annan singel som helst. Dessa män är hett eftertraktade.

    Män som bara snuskar sig med obscena gester, grisiga kommentarer och har noll respekt för tjejen som person och tror på riktigt att de är Guds gåva till kvinnan. Dessa män blir föraktade och är såna man ser ner på. (Tyvärr är det dessa män som grisar ner tillvaron på krogen och skickar kukbilder på nätet)

  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (unglust) skrev 2019-01-22 08:44:19 följande:

    jag tycker att unga kvinnor är vackra och sexiga.
    det är många män som tycker det.
    sen är de inte lika bittra som äldre kvinnor.
    är det därför kvinnor har problem med att män gillar unga kvinnor?
    för att ni är bittra.


    Kvinnor blir bittra så småningom därför att de träffar så många skitstövlar till män genom livet. När de är unga, typ från 12 och fram till 26 kanske, får de inte vara i fred för alla gubbar som dreglar efter dem, glor på dem, klär av dem med blicken, tafsar, inte kan ta ett nej osv.
  • Anonym (Johanna)

    Det finns en klick äldre män som utmärker sig negativt. Och det är den skaran av män som tror på fullt allvar att alla 20 år yngre kvinnor per automatik vill ha dom..

Svar på tråden varför tycker inte kvinnor om män som tycker om unga kvinnor?