Flamma526 skrev 2019-01-24 12:03:49 följande:
Biologiska klockan ska du inte tänka på nu. 26 år gammal bara så ska du tänka på dig själv. Lev lite 1 år eller så och omvärdera livet då. Jag tror du hittar någon på vägen. Lev lite så du inte ångrar saker sen. Själv alltid haft långa förhållanden. Ångrar en del lite nu. Jag som kille hade velat prova mer.
Ja jag har mest ocksp haft långa förhållanden o aldrig riktift varit singel. Så de ska ju bli kul. Dock behöver ja komma i fas med. Mig själv o läka efter mitt förra förhållande. Det kan Ta lite tid.
Dahlton skrev 2019-01-24 12:29:16 följande:
[quote=79389918][quote-nick]Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 11:57:17 följande:[/quote-nick]Ja...i mitt förhållande ångrade jag alltid att jag aldrig lwevt singel livet fullt ut! Så vill inte sitta o ångra det igen. Men sen känner jag att biologiska klockan tickar!!![/
Det låter absolut som att du ska njuta av singellivet. Du har ju funderat i dem banorna under ert förhållande så jag tror att bara du ger det lite tid och får lite distans så kommer du kunna njuta fullt ut och hittar kanske den rätte på vägen. Ut i deijtingdjungeln med dig! :)
Ja det har jag... Längtar i flera år. O nu är tiden här o jag är livrädd haha! XD