• Anonym (Kvinna, 26)

Nybliven singel

Fyller 27 i sommar och har precis gått ur ett 6 år långt förhållande (med minimalt sex)... Jaha.. Vad händer nu då? Jag är taggad på singellivet som jag typ aldrig upplevt. Vad gör man? Är det roligt?

Bonus fråga: Kommer jag någonsin träffa någon igen?

• Svar på tråden Nybliven singel
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinna, 26)
    TeenageFanclub skrev 2019-01-23 22:55:19 följande:

Nej, det är naturligtvis kört för dig.

Sannolikheten att du träffar ny är mindre än 5 %.

Allvarligt, du är 26 år och har erfarenhet av förhållande. 

Sannolikheten att du kommer träffa någon är väldigt stor.

Och säker du tillfälliga kontakter så är de bara några knapptryck bort på någon kontaktsida.

Önskar jag vore 26 år och hade det som du.

Uppskattar ditt svar även om de va lite sarkastiskt. Känns som att livet är över atm fast jag rationellt sätt fattar att detta bara är början... Några råd till 'unga' mig?
  • Anonym (25)

Hej på unga dig, gillar o säga de då jag är lika ung ;) OCH även nybliven singel precis som du! Vet dock inte vad man gör men jag vet att det är stående bord iallafall ;) Nyfiken på singellivet!

• Anonym (Kvinna, 26)
    Anonym (25) skrev 2019-01-23 23:15:28 följande:

Hej på unga dig, gillar o säga de då jag är lika ung ;) OCH även nybliven singel precis som du! Vet dock inte vad man gör men jag vet att det är stående bord iallafall ;) Nyfiken på singellivet!

Jaha ja..
  • Anonym (25)
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-23 23:21:52 följande:

Jaha ja..

Varför så oartig?
  • Underhill

Du är ju kvinna :)...så det lär lösa sig tror jag :) Lycka till!

E vi överens så kör vi
  • transparent
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-23 23:09:56 följande:
    Uppskattar ditt svar även om de va lite sarkastiskt. Känns som att livet är över atm fast jag rationellt sätt fattar att detta bara är början... Några råd till 'unga' mig?
    Enda rådet jag kan ge är att du gör det du själv känner för, vad som känns bäst för dig.
  • Dahlton

Hallå, tråkigt att förhållandet tog slut men kanske kan det varit en mening. Du skev att sexet var minimalt... Tycker själv att det är en så pass stor del i livet så det vill man ju ska fungera. Du har alla möjligheter att hitta en ny partner och du får helt enkelt ta vara på singellivet nu. Var öppen och prova dig fram så ska du se att det kommer bli ett riktigt bra år!

• Anonym (Kvinna, 26)
    Dahlton skrev 2019-01-24 07:20:48 följande:

Hallå, tråkigt att förhållandet tog slut men kanske kan det varit en mening. Du skev att sexet var minimalt... Tycker själv att det är en så pass stor del i livet så det vill man ju ska fungera. Du har alla möjligheter att hitta en ny partner och du får helt enkelt ta vara på singellivet nu. Var öppen och prova dig fram så ska du se att det kommer bli ett riktigt bra år!

Jag ska försöka ta vara på det. Bara rädd att känslan att aldrig hitta ngn igen ska ta över o då. Är de ju inre kul :(
  • Dahlton

[quote=79389568][quote-nick]Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 09:46:57 följande:[/quote-nick]Jag ska försöka ta vara på det. Bara rädd att känslan att aldrig hitta ngn igen ska ta över o då. Är de ju inre kul :([/

Ja, det är alltid tråkigt när något tar slut som man har trott och hoppats på. Men jag lovar att det finns massor av kärlek och du kommer säkert hitta rätt igen. Hade jag varit dig så hade jag njutit av singellivet. Ha kul, sök nya bekantskaper, kanske över nätet... ;) passa på att ta vara på denna tid så kommer det andra av sig självt.

Svar på tråden Nybliven singel