Inlägg från: VickyHurtig |Visa alla inlägg
  • VickyHurtig

Tips till Möhippa

Jag fick en väldigt human möhippa, var endast ute o åt med några av tjejerna som skulle på bröllopet, passade mig perfekt. Men lite tips på möhippeaktiviteter:

Bada bubbelpool, gå på en snabbkurs i t ex linedance, rida på islandshästar, bruden kan ?göra slut? med en främling på stan, sälja rosor på stan,

En möhippa för en kompis började med kidnappning, sen hem till en av tjejerna för en god frukost, sen åkte vi o tärnan fick spela in en egen sång i en studio, sen lunchade på ett café där bruden fick redogöra för alla hur hon träffat alla möhippedeltagare första gången , sen var vi på en snabbkurs i linedance för att sen åka hem till tärnan där vi lagade mat tillsammans o sen hade det trevligt med karaoke o umgicks. Låt som vi inte gjorde annat än att äta, men det gick flera timmar mellan aktiviteterna, möhippan var från ca 10:00 till natten. Sedan åkte vi hem till bruden där vi mötte upp svensexegänget för vidare fest. Det var den mysigaste o roligaste möhippa jag varit på inkl min egen.

Svar på tråden Tips till Möhippa