• Mijja77

Varför hoppar min inloggning från säkert läge till osäkert?

Det är olustigt att först är det säkert läge, alltså man ser "hänglåset" i adressfältet. Sen när jag söker runt så ändras det till osäkert läge. Är bara denna sida, alltså familjeliv som beter sig så. Tror därför inte felet ligger hos mig.

• Svar på tråden Varför hoppar min inloggning från säkert läge till osäkert?
  • Mijja77

Här jag skrivit detta på fel ställe?

Kanske kan familjeliv svara på detta?

• Mijja77

Ja, jag använder Chrome. Den sidan du länkar till, med Firefox, går inte att ladda ner Firefox på utan att vara inloggad på google play. Jag har inte google account. Finns det någon annan sida som är bra?

• Mijja77

Ja, jag använder Chrome. Den sidan du länkar till, med Firefox, går inte att ladda ner Firefox på utan att vara inloggad på google play. Jag har inte google account. Finns det någon annan sida som är bra?

• Mijja77

Tack för svar.

Ja, jag använder en android platta med Chrome på. Nu när jag skulle skriva detta inlägg så kom en varningstriangel upp i adressfältet.. Vet inte vad som händer? Skrev in https:// och då kom "låset" upp. Är rätt kass på datorer och dyligt överlag, så blir såklart orolig över virus och att nån hackar mig. Kanske måste köra nån systemåterställning eller nåt..Jag har som sagt inte något google konto och har inte laddat ner något program eller appar alls.

Svar på tråden Varför hoppar min inloggning från säkert läge till osäkert?