Jag känner mig SÅ ful för min kille!
Kan förstå dina tankar och det är inga lätta tankar att handskas med eftersom vi människor är så komplexa individer och tänder på många olika saker. Em perfekt kropp och ett vackert ansikte är klart ögongodis och stimulerar de allra flestas fantasi och ögon men vi människor har ju behov av djupare närhet som är bortom utseenden. Att hitta personer man trivs med, vill ha sex med, dela familj och liv är något unikt som man kanske bara får uppleva med några få under hela sin livstid. Kärlek är dessutom något man skapar tillsammans som inte är utbytbart bara för att det kommer en snygg kropp förbi. Ni har ett barn nu och du har burit det i din kropp något jag tror din man finner väldigt magiskt och stort. Även erotiskt och älskvärt. Även dessa tjejer som du hakat upp dig på hade fått sämre kroppar efter barnalstring och ålder. Han har ju dessutom valt dig.
Har du själv inga hunkar du trånar efter ibland eller ser på film som du objektivt kan finna otroligt attraktiva? Skulle du byta bort din man för en natt med dessa?