• Anonym (Stefan)

    Bi nyfiken

    Hej ,är en man i 40 års ålder ,gift i typ 20 år och har en vanlig familjeliv ,en underbar fru och två barn,mitt problem är att sen jag var liten typ runt 9-10 Så gillade jag att leka sexlekar med några av mina kompisar ,tog av oss kläderna pillade varandra och lekte doktor och patient ,när jag blev lite äldre så hade jag många fantasier på sex med andra män,vågade aldrig prova på riktigt, senare gifte jag mej och skaffade barn ,har alltid haft längtan att ligga naken i sängen med en man och ha intima stunder med honom,är inte attraherad av män fast jag skulle egentligen vilja ligga med en ,några gånger har jag kommit nära på några sex chatt att träffa nån ,ett tag så pratade jag med en kille på en dejting sida för nästan i två år ,kände att jag gillade honom och ville ha sex med honom ,fantiserade om hur han hade sex med mej och kunde inte ens sova av närhet.. tänker att jag måste prova att ha bisex ,jag runkar många gånger med tanken att nån sätter på mej ,är rädd att träffa nån för att jag är rädd av att träffa en helt okänd människa och ha sex med ,vad tycker ni att jag ska göra och hur ska man gå tillväga

  • Svar på tråden Bi nyfiken
  • Anonym (...)

    Låter som du borde prova. Du har ju funderat på det i 30år?!

    Leta reda på nån kille på grindr qruiser eller bodycontact. Bc är sämst, skulle jag säga. Maila ert par vändor fram o tillbaka, kanske prata lite i telefon. Byt bild.

    Känns allt bra fortfarande så träffa vederbörande på nån offentlig plats. En park, en restaurang etc. Snacka mer. Sen, om allt känns bra är det väl bara att gå hem till nån av er? Känns det inte bra nångång längs vägen så tackar du bara för dig och drar.

    Skulle aldrig göra på något annat sätt, finns så många idioter.

  • Anonym (Blä)

    Och vad tycker din fru om att du planerar att bedra henne?

  • Anonym (Stefan)
    Anonym (...) skrev 2019-01-29 10:02:53 följande:

    Låter som du borde prova. Du har ju funderat på det i 30år?!

    Leta reda på nån kille på grindr qruiser eller bodycontact. Bc är sämst, skulle jag säga. Maila ert par vändor fram o tillbaka, kanske prata lite i telefon. Byt bild.

    Känns allt bra fortfarande så träffa vederbörande på nån offentlig plats. En park, en restaurang etc. Snacka mer. Sen, om allt känns bra är det väl bara att gå hem till nån av er? Känns det inte bra nångång längs vägen så tackar du bara för dig och drar.

    Skulle aldrig göra på något annat sätt, finns så många idioter.


    Är lite rädd att det ska komma ut på nåt sätt, att man hamnar på nån bekant eller liknade ,
  • Anonym (Stefan)
    Anonym (Blä) skrev 2019-01-29 10:05:54 följande:

    Och vad tycker din fru om att du planerar att bedra henne?


    Tro eller inte så har vi pratat om det
  • Anonym (...)
    Anonym (Stefan) skrev 2019-01-29 11:18:56 följande:

    Är lite rädd att det ska komma ut på nåt sätt, att man hamnar på nån bekant eller liknade ,


    Så tänkte jag också förut. Men risken är ju extremt liten, och om det är nån du känner så sitter de ju i samma båt. Så de sköter det ju diskret i princip garanterat.

    Eller så kräver du helt enkelt att få se bild först, innan du skickar din bild. Så vet du om du känner dem eller ej.

    Alt 3 är väl att hitta nån i en annan stad, för att minimera risken, men det känns lite onödigt kan jag tycka.
  • Anonym (Stefan)
    Anonym (...) skrev 2019-01-29 12:19:46 följande:

    Så tänkte jag också förut. Men risken är ju extremt liten, och om det är nån du känner så sitter de ju i samma båt. Så de sköter det ju diskret i princip garanterat.

    Eller så kräver du helt enkelt att få se bild först, innan du skickar din bild. Så vet du om du känner dem eller ej.

    Alt 3 är väl att hitta nån i en annan stad, för att minimera risken, men det känns lite onödigt kan jag tycka.


    Ja det har du rätt i att bägge sitter i samma båt ,har en profil på bc ,har lagt ut en annons en gång ,många svarade men dom kändes lite otrevliga, må gå svarade med äckliga ord och ville ha hård sex
  • Anonym (...)
    Anonym (Stefan) skrev 2019-01-29 14:01:35 följande:

    Ja det har du rätt i att bägge sitter i samma båt ,har en profil på bc ,har lagt ut en annons en gång ,många svarade men dom kändes lite otrevliga, må gå svarade med äckliga ord och ville ha hård sex


    Känner igen det där. Qruiser är bättre, går lättare att sålla ut äcklen där. Enklare att de vilka som är lite mer seriösa helt klart.
Svar på tråden Bi nyfiken