Liam88 skrev 2019-02-19 19:41:19 följande:
Nej nej haha
.Jag förstår dig fullt ut, jag kände också så innan.Hade typ bara t-shirt med deras lilla logga och andra byxor som liknade deras svarta.Ingen sa något och tänkte knappt på det.Sen när man vart där en period så skiter man i det ändå.Jag byter om på arbetsplatsen, sätter mig inte på bussen me dom kläderna.De där jackorna med samhall på är ju lite väl, håller med.Iaf om man är lite yngre så kan jag förstå att det är känsligt.
Okej låter ju bra i så fall, ifaaall man nu skulle jobba där nån gång, att man kanske typ kan ha t-shirt med samhallslogga, vanliga svarta byxor som liknar deras. Och kanske nån vanlig jacka i samma färg som deras kanske också då tänker jag...? Alltså jag tänker här mest på ifall man typ förflyttar sig till olika ställen under själva arbetsdagen, typ städer på lite olika ställen under samma dag och så. Att det kanske kan kännas lite känsligt att gå omkring ute på stan, på centralen, åka i kollektivfabriken osv i jackor och byxor med stora samhallsloggor, med tanke på att en hel del människor verkar ha lite fördomar typ...alltså bokstäverna är ju typ så tydliga och färgglada har jag typ förstått det som, tänker liksom att det kanske lätt skulle kunna kännas som om folk ser ner på en ifall man går omkring så