Inlägg från: Anonym (Moi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Moi)

Hjälp, hur mycket handlar ni mat/hushålls artiklar för varje månad?

Vill bara säga att jag tycker inte alls att det låter orimligt.

Anonym (Förskräckt) skrev 2019-02-01 00:16:45 följande:

Ni som svarar får gärna säga om ni äter lunch på dagen med eller om bara äter middag . Blir ju lite skillnad på 60 måltider och 30 st :)

Jätte tacksam för alla svar :)

Jag har räknat lite och minsta snittar ju bara han ca 1700:- i mån med blöjor,ersättning,nappar några burkmat osv. Nu är det väl kanske lite mindre dock

Och även om jag först fick en halv chock så blir det ju ca 8000:- kvar då

Och 60 måltider på det plus frukost och kvällsmat och alla hygien/hushålls artiklar så försöker övertala mig själv att det kanske inte är så jätte mycket ändå

• Anonym (Moi)

En fråga; ni som håller nere era matkostnader rätt strikt, är det för att ni måste av ekonomiska skäl eller av princip (vilken i så fall?)

• Anonym (Moi)

Vilken bank/app är det?

Anonym (Springer snabbt iväg) skrev 2019-02-02 10:33:48 följande:

Spännande att så många tror vad dom har i matkostnader. Var väl så med TS att hon trodde och blev väldigt förvånad när hon räknat.

I min bankapp jan mn lätt gå in och kolla vad som dragits i oöika butiker. Appen känner av viöka som är matbutiker. Varje år i januari går jag in fär ställer in kalkyl för föregående år. Då kommet det direkt upp hur mycket som gått till mataffärer, försäkringar,m.m.

Svar på tråden Hjälp, hur mycket handlar ni mat/hushålls artiklar för varje månad?