• Anonym (äcklad)

    Äcklad av min partners ex/sex/förflutna

    Jag är så sjukt äcklad av min partner förflutna och (kan knappt ens skriva det... ) Sexliv.


    Tanken på hens kön med ett annat kön i nått köttigt kaos får mig direkt illamående! Fler som känner samma?

  • Svar på tråden Äcklad av min partners ex/sex/förflutna
  • Anonym (äcklad)
    Chattisen skrev 2019-02-04 19:07:23 följande:

    Haha men sluta, köttigt Kaos?!


    Sluta med vad?
  • Lilyje

    Har inte du något förflutet?

    Måste vara jobbigt att ha det så, hoppas du kan få hjälp att hantera det, eller hitta en partner som inte har ett förflutet.


    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Anonym (Jadu)

    Sök hjälp. Problemet ligger ju hos dig, inte din partner.

  • Anonym (äcklad)
    Lilyje skrev 2019-02-04 19:10:32 följande:

    Har inte du något förflutet?

    Måste vara jobbigt att ha det så, hoppas du kan få hjälp att hantera det, eller hitta en partner som inte har ett förflutet.


    Jo, men inte lika mycket som min partner och min partner mår inte dåligt av det men jag mår dåligt av hans. Ja, det är väldigt jobbigt och lider mycket.
  • Anonym (äcklad)
    Anonym (Jadu) skrev 2019-02-04 19:11:23 följande:

    Sök hjälp. Problemet ligger ju hos dig, inte din partner.


    Problemet är att det inte verkar finnas så mycket hjälp att få tyvärr. Jag vet att "problemet ligger hos mig" men det hjälper inte att du påpekar det. Och ens partner har stor del i hur det här ska artar sig också, det kan hjälpa eller stjälpa.


    Antar att du själv inte känner igen dig?

  • Lilyje
    Anonym (äcklad) skrev 2019-02-04 19:14:56 följande:

    Jo, men inte lika mycket som min partner och min partner mår inte dåligt av det men jag mår dåligt av hans. Ja, det är väldigt jobbigt och lider mycket.


    Så det är ok för dig att ditt kön varit i ett köttigt kaos med någon annans kön, men det är inte ok att din partner har andra?

    Har du någon samtalskontakt att ta upp detta med? Annars är det kanske dags att skaffa det?
    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (äcklad) skrev 2019-02-04 19:14:56 följande:

    Jo, men inte lika mycket som min partner och min partner mår inte dåligt av det men jag mår dåligt av hans. Ja, det är väldigt jobbigt och lider mycket.


    Som sagt. Du får söka hjälp. Problemet ligger hos dig, inte din partner.
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (äcklad) skrev 2019-02-04 19:18:32 följande:

    Problemet är att det inte verkar finnas så mycket hjälp att få tyvärr. Jag vet att "problemet ligger hos mig" men det hjälper inte att du påpekar det. Och ens partner har stor del i hur det här ska artar sig också, det kan hjälpa eller stjälpa.

    Antar att du själv inte känner igen dig?


    Vad är hans del? Vad gör han för att stjälpa? Jag känner inte igen mig ifrån ditt håll, men din partners. Var gift med en man tidigare som tycket det va helt fruktansvärt att jag haft ett liv innan honom.
Svar på tråden Äcklad av min partners ex/sex/förflutna