• Anonym (Hmm)

Tål knappt sambons barn !!

Om pappan inte tar tag i denna hemska situation är det på sin plats med en anmälan till soc.

Åttaåringen reagerar för fullt på att något inte står rätt till. Hos er verkar det fungera.  Mammaveckorna verkar vara något utöver det vanliga här. 
    Utbrott, gnussande, Sova i föräldrasovrummet, manipulationer för att byta kön, försummad tandborstning har du nämnt.

Utbrotten hos er kan beror på att hon behöver lätta på trycket och gör det där hon känner sig trygg. 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 19:30:23 följande:
    Inget jag stoltserar med men ville bara ge ett tips. Jag skulle aldrig bli tillsammans med någon som hade sina barn varannan vecka. Så därför avstod jag om han inte gav upp dom och det gjorde han. Så nu har vi egna. Inte svårare än så.
    Makalöst dåligt av din man att ge upp sina barn. Och hur kan du sova om natten efter att ha ställt och fått igenom sådana ultimatum? Och varför skriver du om detta förfärliga i denna tråd? Det känns ganska OT. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 19:30:23 följande:
    Inget jag stoltserar med men ville bara ge ett tips. Jag skulle aldrig bli tillsammans med någon som hade sina barn varannan vecka. Så därför avstod jag om han inte gav upp dom och det gjorde han. Så nu har vi egna. Inte svårare än så.
    Makalöst dåligt av din man att ge upp sina barn. Och hur kan du sova om natten efter att ha ställt och fått igenom sådana ultimatum? Och varför skriver du om detta förfärliga i denna tråd? Det känns ganska OT. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (va) skrev 2019-02-06 20:01:05 följande:
    Vilka människor det finns alltså :( hur kan man överge sina barn, och en sån man vill nån skaffa nya med...
    Bland det värsta en människa kan göra, sk-ta i sina barn.
    Eller hur? Och sen stoltsera om det i en tråd med en TS i kris... 
Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!