Inlägg från: Anonym (Ohgud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ohgud)

Tål knappt sambons barn !!

Varför skaffade du barn med en karl vars barn du redan inte tyckte om?

Det gjorde jag också men det var efter han fick valet mellan mig och hans ungar sedan innan.

Grattis ts! Du har verkligen gjort en dundertabbe! Anmäl till soc för hennes tänder och onani och könsmanipulation!

• Anonym (Ohgud)
    Anonym (HM) skrev 2019-02-06 17:32:24 följande:

Schysst att ge honom ett ultimatum mellan hans barn och dig.

Schysstare än att göra som ts - leva ihop med dom och hata dom.
  • Anonym (Ohgud)
    Anonym (HM) skrev 2019-02-06 17:46:33 följande:

Precis min mening och sedan har hon mage att stoltsera med det också.

Inget jag stoltserar med men ville bara ge ett tips. Jag skulle aldrig bli tillsammans med någon som hade sina barn varannan vecka. Så därför avstod jag om han inte gav upp dom och det gjorde han. Så nu har vi egna. Inte svårare än så.
  • Anonym (Ohgud)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-02-06 19:55:06 följande:

Makalöst dåligt av din man att ge upp sina barn. Och hur kan du sova om natten efter att ha ställt och fått igenom sådana ultimatum? Och varför skriver du om detta förfärliga i denna tråd? Det känns ganska OT. 

Jag sover jättebra tackar som frågar! :)

Det är inte mitt beslut, han fick välja och han valde mig. Och jag är så nöjd så! Han tar hand om våra barn som en riktigt bra pappa så finns inget att klandra på när det kommer till dom
  • Anonym (Ohgud)
    Anonym (HM) skrev 2019-02-06 19:57:15 följande:

Tips?? Var ju sämsta tipset någonsin.

Absolut inte. Ts skulle må bättre och barnen skulle må bättre om dom inte hade en styvmor som inte tålde dom. Win win
  • Anonym (Ohgud)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-02-06 20:37:08 följande:

Eller hur? Och sen stoltsera om det i en tråd med en TS i kris... 

Gav henne ett förslag. Det eller lämna är ju alternativet
  • Anonym (Ohgud)
    Wolfie13 skrev 2019-02-06 20:46:05 följande:

Var det små barn han övergav? Kände han inget för dem?

Era barn har ju syskon de aldrig får lära känna. Schysst verkligen. När man trodde man hört allt

9 månader, 7 år och 9 år. Morsan tog dom och flyttade 100 mil

Nä men jag har syskon jag heller inte känner men det rör mig inte alls så..
  • Anonym (Ohgud)
    Anonym (kan vara underbara) skrev 2019-02-06 21:44:28 följande:

Du är inte rädd att det slår tillbaka på dig den dagen han ångrar sitt val? Om han är minsta normalt funtad så kommer han att ångra sig senare i livet.

Du är den som kommer få ta skulden för allt när den dagen kommer. Tänk på det.

Nejdå. Morsan som tog dom till en stad 100 mil bort så dom skyller på henne :)
  • Anonym (Ohgud)
    Fiona M skrev 2019-02-06 22:07:02 följande:

Så den här jättebra partnern och pappan skaffade alltså barn med dig och exet parallellt? Ja, det låter ju toppen.

Men daaah... ungen va 9 månader när han träffade mig. Nu är vi inne på 11 år tillsammans
  • Anonym (Ohgud)
    Anonym (sic) skrev 2019-02-06 22:27:41 följande:

Och du skulle självklart inte ha något emot att han övergav era gemensamma barn om han tröttnar på dig och träffar någon ny som inte gillar dom? För barn mår ju inte alls jättedåligt eller skadas av att bli övergivna av sin pappa?

Nja alltså det är ju hans val isf, inte mitt eller barnens så det kan jag ej uttala mig om. Tar han det beslutet så finner jag mig i det eftersom jag inte kan påverka hans liv alls.
  • Anonym (Ohgud)
    Anonym (sic) skrev 2019-02-06 23:10:46 följande:

Jag frågade inte vems val det är. Tror du att det skadar barn att bli övergivna av en förälder? Tycker du att det är moraliskt fel att överge sina barn? Skulle du tycka det var något positivt eller negativt om din man övergav era barn?

Jag tvivlar starkt på att du är psykopat. Dom brukar inte vara sådär kåta på att framstå som känslokalla och se det som något roligt o provocerande. Du verkar mest uppmärksamhetskåt.

Har själv blivit övergiven som barn så ja, vi blir nog rätt skadade men det är ju inte mitt problem.

Uppmärksamhetskåt är jag ej, ville bara ge ts tips eftersom hon inte stod ut med bonusarna.
Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!